Tidlig ultralyd i morgen

loveyoubaby

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
I morgen skal jeg på ultralyd for første gang!! Dette er vårt første barn og jeg er så spent!! Gruer meg skikkelig, ber til gud om at det er liv!!! Er 8+3 i dag. Noen som har vært på ul i uke 8 ??

April 2015 <3

Så spennende :) har selv vært i uke 8, ikke så mye å se, men man ser ihvertfall om det er liv :) hva er grunnen til at du skal?

TuMmY LoVe

Jeg har gått på noen tbl.og greide ikke roe meg etter jeg sluttet på disse så er egentlig bare for å se at det er liv! Har ønsket meg dette så lenge så føles helt uvirkelig:-)

April 2015 <3

Var på UL på Mandag. Var da 7+1. Så en klump med bankende hjerte :p skal i uke 10 også. Da ser vi nok masse.

Sent from my iPhone using BV Forum

En utrolig herlig følelse å se et bankende hjerte og ikke minst høre det :)

Så spennende! Vi skal og imorgen og jeg har og bare det samme ønske. La oss få se er sterkt lita hjerte i livmoren!

Masse lykke til!

Vi var på privat ultralyd 9+0, da kunne vi til og med skimte fingre og tær!!! vi kunne også se fosteret bevege seg - herlig! H*n var ikke større enn 2,4 cm, utrolig hvor mye man kan se så tidlig. Vi var også på ultralyd 6+3 (den gang på gynekologisk poliklinikk på sykehuset), da så vi kun en "klump" som dunket - altså hjertet.
Masse lykke til!!

Var 7+5 og så en liten astronaut med små armer og ben stikkenes ut fra den lille kroppen, og hjertet som slo :)

Lykke til.. :)

Lykke til. :-)

Gutt 11.11.12 <3
April 2015 <3

Lykke til!! :) er det noen her som har et sted å anbefale dersom man ønsker tidlig ultralyd i Oslo-området? :)

Lykke til i dag:)

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Lykke til i dag! :D

Back
Topp