Tidlig ultralyd i dag

feriefrøken

Glad i forumet
Septemberlykke 2015
Så lettet etter å ha sett liten klump med bankende hjerte :-) Er 7+4 etter mens, ble satt til 7+5. Så deilig å vite at det hvertfall har gått bra hittil. Tror det vil hjelpe på bekymringer jeg har hatt.

Nesten ingen mensmurringer denne gang mens jeg hadde en hel haug med sønnen min. Denne gangen har jeg mye sterke kvalme da, som gjør at jeg er mindre bekymret :-)

Åhh..så deilig! :) Gratulerer!
Jeg føler meg i alle fall utrolig lettet selv, etter å ha sett hjertet banke.
Legen sa det var ganske mye som skulle til for at det skulle gå galt nå.

Så utrolig kjekt å høre:) vi skal på tirsdag. Spent på undersøkelsen og hvordan det blir.

Så deilig å vite at alt er fint! Jeg skal også på tidlig ul for å finne ut hvor langt jeg er på vei, gleder meg til å se lille trille;-)

Lykke til, til dere også!

Er veldig greit å vite at ting har gått fint hittil, selv om det selvfølgelig ikke gir noen garantier.

Jeg skal tilbake i uke 11 for en mer omfattende screening. Hvis alt er bra da er jo ting mye mer sikkert.

Lykke til, til dere også!

Er veldig greit å vite at ting har gått fint hittil, selv om det selvfølgelig ikke gir noen garantier.

Jeg skal tilbake i uke 11 for en mer omfattende screening. Hvis alt er bra da er jo ting mye mer sikkert.

Skal tilbake selv 12+4, fyller 35 neste måned, så vil gjerne ha sjekket ut om det kan være noe feil, så tidlig som mulig. Så man ikke går til uke 19, OUL, og får vite det da.

Gratulerer :) Skal til legen på fredag, håper å få henvisning til UL neste veke, rundt ca 6+4/5. Tenker det kan vere greit iom eg skal på jobbreise til Kina veka etter det igjen :)

Back
Topp