Tidlig ultralyd eller den ordinære ultralyden

FIFI Forglemmegei

Forelsket i forumet
Hei

Det virker som det er så mange er inne som alt har vært på ultralyd, og vil gjerne vite om det er flere som venter til den ordinære ultralyden.
Har satt opp noen alternativer, men gi meg gjerne et lite hint om det er noen dere synes mangler.

Jeg skal ha tidlig ultralyd (uke 12+2) pga jeg har "risikosvangerskap"..:)

Tidlig ul uke 8+5 da jeg tidligere har fått barn med misdannelse i tillegg til at jeg ikke visste hvor langt jeg var på vei. 
Skal tilbake til ul uke12+5 og ul ved fostermedisin, rikshospitalet uke13.

Jeg venter til ordinær ultralyd.
Vi har time 29. desember, men må innrømme at det føles veldig veldig lenge til...... 
Har ingen indre uro og eller medisinske grunner til det å dra på tidlig ultralyd, så for min del er det nok bare å vente en mnd. :o( hihi

Jeg venter til ordinær ultralyd.
Vi har time 29. desember, men må innrømme at det føles veldig veldig lenge til...... 
Har ingen indre uro og eller medisinske grunner til det å dra på tidlig ultralyd, så for min del er det nok bare å vente en mnd. :o( hihi

jeg har blitt henvist til tidlig UL fordi jeg er så innmari redd for at det ikke er liv i magen. Har mista mye de siste 2 årene. Mista min datter på 1,5 år i 2009 og har hatt 2 SA i år, så bekymringene styrer livet mitt for tiden.... håper jeg får time snart!

Jeg skal i uke 13 gjennom forskningsprosjektet på St. Olav. Jeg skal også på kontroll ved sv.skapspoliklinikken pga svangerskapsforgiftning forrige svangerskap, men vet ikke om det blir ul da. Hadde ikke kommet til å bestilt tidlig ul viss vi ikke skulle på den som er planlagt.

sommerfuglimagen skrev:
jeg har blitt henvist til tidlig UL fordi jeg er så innmari redd for at det ikke er liv i magen. Har mista mye de siste 2 årene. Mista min datter på 1,5 år i 2009 og har hatt 2 SA i år, så bekymringene styrer livet mitt for tiden.... håper jeg får time snart!

Oj, så fælt :-/   Kan jeg spørre hva som skjedde? 

Her regner jeg med å vente til ord. ul 18.januar, men syns det er fryktelig lenge å vente. Hvis legen ikke finner hjertelyden neste kontroll så vurderer jeg å bestille privat ul.

Har vært på tidlig ul i uke 11 grunnet tidligere MA,skal på ordinær ul 12januar:)

Back
Topp