TIDLIG ULTRALYD :D

Kafo

Flørter med forumet
Siden jeg måtte avbryte svangerskapet sist, får jeg denne gangen tett oppfølging. 
Ringte derfor sykehuset i sta og fikk alerede tidlig ultralyd 2. desember. 

Gleder meg veldig og håper alt er bra inne i der. 
Andre som skal på tidlig UL?

Har tidlig ul 29 nov :-)
Er kjempespent!

Lykke til :D
Vi har tidlig UL 13desember :)

Skal den 1. des...

jeg hadde ikke tenkt egentlig....men jeg kjenner at jeg fikk litt lyst nå :)
lykke til alle sammen. Gleder meg til å høre fra dere etter ul

Å så spennende:) Gleder meg til å høre hvordan det gikk:)

Jeg skal ha 13.desember :)

Jeg har ikke bestilt UL enda, og har egentlig ingen spesiell grunn til å gjøre det heller. Men kjenner jeg har litt lyst, for å se at det faktisk er noe der inne.. Har ingen symptomer bortsett fra at jeg er trøøøøøøtt, så er nesten litt vanskelig å tro at det er sant! Men tviler på at det blir med det første, vil vente til det er mer å se enn bare en liten ert;)

Ja jeg skal den 28 nov, gleder meg. :) (samtidig som jeg gruer meg litt i frykt for at det ikke er som det skal, selv om det ikke er noe som tyder på det).

Ja skal 2 desember. Er bare 6-7 uker da men ble bestemt at jeg skulle det likevel fordi jeg har mistet en del ganger før.

så spennende!! jeg har lyst på tidlig ul før jul jeg også!!

Skal på tidlig UL 28.nov. 

Lurer litt på om man må søke om fri eller evt. avspasere siden det ikke er ordinær UL?
Har ikke sagt noe på jobb ennå heller -så vet liksom ikke helt hvilken grunn jeg kan bruke da jeg må være en hel dag borte (sykehus 3 t unna). 

Jeg har vært på en ul i uke 5, men da så vi bare en liten klump... skal tilbake på tirsdag igjen og håper å få sett litt mere da

Tror nok det blir tidlig UL her og rundt uke 10- 11. Var det sist og pga vi mistet gangen før, så ville bare se at det var liv inni der. Og gjør nok det denne gangen og. 

Skal på tidlig ultralyd her også, men kun for å sjekke hvor langt jeg er på vei. :)
Vet at det er noe der inne, så dårlig jeg er til tider. :P 

Jeg var på UL igår, men var bare 5+2 da, men vi så at det var noe :) Skal på ny UL neste fredag, da er jeg 6+3, pga. ei lita blødning jeg hadde for 2 dager siden. Åsså skal jeg til UL igjen 12. desember hos legen (har UL-apparat der, å ville følge meg ekstra opp).

Så gøy at så mange skal på tidlig UL :D Vi må være flinke til å oppdatere hverandre!

Gruer meg litt selv, i tilefelle det viser seg at det er dødt inni der :( Har nesten ingen symptomer selv, forhold til sist. Da hadde jeg det fra uke 3 :O

Hva fikk du se såpass tidlig? Jeg har bestilt time tidlig i desember, da vil jeg være litt over 7 uker.

Har også time til tidig UL 1.desember....
Gru-gleder meg!
(Er vel standard med tidlig ul ved prøverør)

Back
Topp