Tidlig ultralyd Bergen?

Katta

Forumet er livet
Julistrålene 2025 ♡
Aprilbarna`15
♡ Maibarna ♡
Novemberlykke 2018
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Bor mellom Førde og Bergen, tror jeg må til Bergen for å få tidlig ul? Er det noen som kan tipse om/anbefale steder der? Hva må man betale? Og hvor lenge før bør man bestille?

Hardt å være newbie i dette her ;)

Sent from my iPad using BV Forum

I Førde får du konsultasjon av lege (privat) pluss ul. for en 1000 lapp...

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡

I Førde får du konsultasjon av lege (privat) pluss ul. for en 1000 lapp...

♡Liten spire 2015♡
Takk! Har du vært hos han/de? Er tidlig UL verdt det? Blir litt påvirka av at alle her inne skal, også er jeg rimelig utålmodig så vil føle at noe skjer :p

Takk! Har du vært hos han/de? Er tidlig UL verdt det? Blir litt påvirka av at alle her inne skal, også er jeg rimelig utålmodig så vil føle at noe skjer :p

Nei jeg har ikke vert hos han. Har på en måte lyst, men vet ikke om det er verdt det...kanskje i uke 12? Ser litt mer da :-) jeg tror jeg skal holde meg til dopleren min i første omgang.

♡Liten spire 2015♡

Tusen takk for hjelp! Herregud så digg å ha noen å "snakke" med, vi skal forsøke å holde det hemmelig til uke 12.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Jeg var hos ultralydklinikken i uke 11 med forrige mann :)
Veldig fornøyd der, betalte 1200 mener jeg. Tar nok en tur der igjen i uke 10-12 en gang :)

Men hvis du har noen i førde blir det vel litt i lengste laget å reise til bergen :p

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Trodde du bodde i bergen og ikke mellom hehe..
På ultralydklinikken fikk vi masse bilder og dvd med film :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Tusen takk for hjelp! Herregud så digg å ha noen å "snakke" med, vi skal forsøke å holde det hemmelig til uke 12.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Ja, veldig godt å kunne få ut alle tanker og spørsmål, spesielt når det er så tidlig og man ikke vil snakke med de man kjenner om det. :-)

Vi klarer nok ikke å la være å si det helt til uke 12...håper dopleren finner hjertelyd i uke 9 denne gangen også, for vi har planlagt å fortelle det til nærmeste famile den uka ( og det er ikke så veeldig lenge igjen :-P weee!! )

♡Liten spire 2015♡

Har veldig god erfaring med ultralydklinikken. De er veldig flink!! Var i uke 11-12 sist, fikk se en sprell levende baby. Fikk veldig gode bilder, dette var den beste ul vi var på. Så mye mer enn uke 18 og tom 3D i 28.

Back
Topp