TIDLIG UL

1rosa+1til?

Elsker forumet
Ja da har jeg fått time til tidlig ul hos volvat. Det er svine dyrt, men vert hver kr... Jeg er jo så usikker og får ikke ro i kroppen....

Så mandag kl 11 har jeg time i fredrikstad...

Gruer meg ille til hva de ser og sier...

Håper lille bøllefrøet lever enda....

Men kan ikke legen din bare sende en henvisning til en gyn så du får tidlig ul da? så slipper du betale for deg liksom ?[:)]

Jeg går til privat ultralyd og må ikke betale for det. De sier at alt av svangerskapskontroller er gratis...

Åh, husk på at det ikke er alltid de finner noe der så tidlig selv om du er gravid!!! Har hørt om mange som ikke en gang ser noen ting i uke 6 men 1-2 uker senere ser de et hjerte som dundrer og slår[:)]

Jeg ville ventet en uke hvis jeg var deg..jeg var på 5+4, og da så han ingen foster,bare fostersekk og plommesekk..da jeg kom tilbake en uke senere,så vi både foster og hjertelyd..så det ga meg lite svar egentlig å dra så tidlig..måtte allikevel vente en uke til i spenning..
Siden du må betale denne herligheten selv,ville jeg ventet en uke til,så du var sikker på å få se noe.....bare et lite tips....

ORIGINAL: glamaria

Jeg går til privat ultralyd og må ikke betale for det. De sier at alt av svangerskapskontroller er gratis...

hvor går du?

Lykke til! Det blir spennende![:D]
Krysser fingrene for at dere ser den litle spiren! Spiren er der jo, men ikke alltid like synlig for ultralyd i den uken![;)]

Jeg skal til volvat i fredrikstad. De sa på legevakta til volvat at de kunne se at jeg var gravid 5+3, men kunne hende de kunn så fostersekk og plomme sekken. Kansje konturene til et foster. Men jeg har ingen store forhåpninger for denne ul... Vil bare se om jeg har hatt en sa eller om det fortsatt er håp der inne...

Back
Topp