Tidlig ul!

kaosmamma89

Forelsket i forumet
Da skal jeg på tidlig ul i dag! [:D] kjenner jeg gru gleder meg litt. har fått hørt hjertelyden, så gleeder meg såå til og se den lille[:)][:)]!

ORIGINAL: gravid og glad

Så heldige du er !!!! Kos deg masse og lykke til !! [:D]

Takk! [:D]

KOOOOOS DEG og nyt hvert minutt [:D]

Så heldig du er (håper jo at det ikke er alvorlige ting som gjør at du skal på tidlig UL)

Jeg hadde stålkontroll på mens, syklus og termin, så her var det bare å glemme å få noen tidlig UL gitt...

ORIGINAL: MiMiTa

Så heldig du er (håper jo at det ikke er alvorlige ting som gjør at du skal på tidlig UL)

Jeg hadde stålkontroll på mens, syklus og termin, så her var det bare å glemme å få noen tidlig UL gitt...

UL gikk kjempebra :) nja bare litt arvelige ting i slekten.. men den lille var frisk som bare det av det hun kunne se :D kjempe glad nå^^

SÅ bra! Da kan du ha en ekstra flott helg!! [:D][:D][:D]

ORIGINAL: KathMor

SÅ bra! Da kan du ha en ekstra flott helg!! [:D][:D][:D]

Jaa! å hun sa det va litt tidlig å se kjønnet, men hun trodde kaansje då lå en liten jente der! er jo det magefølelsen min sier og så da er alt bare velstand :D[:D][:D]

Ha en flott helg du også^^

Så spennende... Legen min hadde ikke sjangs til å se hva slags kjønn det var.... Er like langt på vei som deg.. 12+2. (ble satt frem en dag)

ORIGINAL: Molle Mamma

Så spennende... Legen min hadde ikke sjangs til å se hva slags kjønn det var.... Er like langt på vei som deg.. 12+2. (ble satt frem en dag)

det var egentlig veldig vanskelig å se på meg også, så hun ville ikke si noe sikkert, men kunne se litt ut som det var en jente. men plutselig er det feil ;)
fikk hvertfall med masse bilde av den lille![:)] kjekt å se.

Back
Topp