Tidlig UL

*Minibønna*

Forumet er livet
Skal alle ha, har hatt?

Noen som ikke skal ha i det hele tatt?

Jeg vet ikke. Har ikke bestillt noe tidlig ul, men vet fastlegen har ul apparat. Så kanskje det blir en sniktitt før den ordinære?? Lov å håpe

Var i uke 7 og 9. Skal på fredag, er da i uke 11 også skal jeg i uke 13. Har en prøverørs spire i magen, var derfor til ultralyd i uke 7. De andre ultralydene er for at jeg mistet i uke 10 for 5 år siden. Gynekologen vil derfor ha tett oppfølging. Noe som gjør at jeg føler meg trygg.

Skulle egentlig ikke ha, men grunnet blødninger og tap av kvalme noen dager så holdt jeg ikke ut å ikke vite.
Ellers hadde jeg ikke tatt før ordinær.

Skal ha en tidlig ul på mandag [:)]

Skal ha i uke 11+6

Skal ha når jeg er akkurat 13 uker, kun av egoistiske grunner [;)]

ORIGINAL: toffen

Jeg vet ikke. Har ikke bestillt noe tidlig ul, men vet fastlegen har ul apparat. Så kanskje det blir en sniktitt før den ordinære?? Lov å håpe

Sign! Håper på den sniktitten imorgen jeg [:)]

Har hatt 1, en å tilbake om 2 uker for å sjekke hvor mange som er inni der...[:D]

Har hatt mange men bare pga av innleggelse og acites...[8|]

har hatt tre Ul allerede jeg!
skal tilbake i morgen for ny UL!
får a en gang i uka fram til uke 11/12!
har miostet før, så får komme inn for å berolige meg[:D]

Jeg skal på UL 9+1...

Har hatt[:)] Hadde i uke 7... nydeligste rosina altså!

Jeg skal neste uke, da er jeg vel rundt 8+3 mener jeg.. Er privat dette da, min lege kunne ikke tilby noen tidlig ul. Trenger å se at alt er som det skal. At det faktisk er en liten klump inni der med et hjerte som slår [:)]

Jeg trykke "før uke 13", fordi jeg tror jeg skal ha det, men er ikke sikker.. Skal på kontroll hos sykehuset om ikke lenge så - men aner jo ikke om det blir UL da.. Håper jo så klart da[;)]

Går ut fra at det ikke blir noen ul før den ordinære.

Back
Topp