Tidlig UL

Eki93

Elsker forumet
Juligull2021
Maisløyfene 2024
Dere som tar UL tidlig, altså før uke 12, enten privat eller henvist, når tar dere? :)
Jeg ønsker å ta en i uke 7-8 for å se etter liv, men er skikkelig redd denne gangen, så vil høre når dere planlegger å ta tidlig UL for å se etter liv ❤️

Jeg skal få bestilt meg time i starten av neste uke, jeg er 6+4 på mandag. Hadde det ikke vært fordi jeg ikke har mulighet tidsmessig hadde jeg tatt det nå på fredag :smiley-ashamed004
Jeg er ute etter å vite tre ting; slår hjertet, er fosteret på riktig sted, er det en :nailbiting:

Jeg har bestilt 7+5. vil egentlig bestille mye tidligere men mistenker at jeg er kortere på vei enn terminkalkulatoren legger til grunn og vil da ikke bli unødvendig skremt av at man ikke kan høre hjertelyd mv. Dermed tror jeg at jeg smører meg med tålmodighet de neste 15 1/2 dagene

Var i uke 6 og skal tilbake i uke 8 :)

Jeg skal når jeg er 7 uker på vei. Jeg kjenner jeg faktisk gruer meg litt fordi jeg nå iallefall har håp om at det er noe der. Er så redd for å få beskjed om at det ikke blir noe baby.

Tar privat i 7+3 (for å kunne fortelle foreldre det i helga etter), og så har jeg fått en ekstra offentlig i 8*0. Blir nok en privat til før den offentlige i 12 og, men jeg har 2 MA og 1 sa det siste året og er i overkant engstelig.

Mange som tenker samme som meg da, rundt uke 6-7 for den første :) om ting ser bra ut da regner jeg med jeg tar 2-3 til jeg å :hilarious: Er også ekstremt engstelig pga 2 MA..

7+5.
Hadde UL 7+1 sist og da var det ikke liv, så jeg må ta rundt samme tid nå for å få ro i hodet.

Jeg skal ha tidlig ul 7+5. Har fått første time til lege samme dag så jeg får dobbelt opp den dagen. Det er 2 dager etter det ble oppdaget exu i fjord. Hadde håpet å få vite at det ligger rett litt tidligere, men samtidig greit å vente til da..

Litt i tvil om jeg skal bestille eller prøve å vente på offentlig. Sist var jeg 8+5 og det var veldig kjekt for da var det litt å se. Så hvis jeg skal bestille no så vil jeg ha en rundt 8+1-3 i og med at offentlig blir rundt 11-13. ☺️

Fikk time 3. Oktober. Så da er jeg 7+6 når jeg kommer dit. Det er 2 uker og 6 dager til. Da har jeg endelig en dato å forholde meg til.
Var du fra Møre og romsdal? Viss ja, og du vil dele, hvor går du? Jeg er derfra selv men usikker på hvor jeg skal bestille time :)

Var du fra Møre og romsdal? Viss ja, og du vil dele, hvor går du? Jeg er derfra selv men usikker på hvor jeg skal bestille time :)
Jeg går på sykehuset siden jeg har blitt gravid med ivf. Går hos en helt nydelig lege/gynekolog der. Han er ordentlig flink. ❤️ Ellers tenkte jeg at jeg skulle bestille privat i Ulsteinvik eller noe etterhvert. Jeg har ikke gått hos noen utenom sykehuset så jeg har ikke peiling på hvem som er gode og ikke.

Jeg går på sykehuset siden jeg har blitt gravid med ivf. Går hos en helt nydelig lege/gynekolog der. Han er ordentlig flink. ❤️ Ellers tenkte jeg at jeg skulle bestille privat i Ulsteinvik eller noe etterhvert. Jeg har ikke gått hos noen utenom sykehuset så jeg har ikke peiling på hvem som er gode og ikke.
Okey, takk for svar ❤️ jeg var i Ålesund sist svangerskap, men usikker hvor jeg skal gå nå evt :)

Back
Topp