Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var du fra Møre og romsdal? Viss ja, og du vil dele, hvor går du? Jeg er derfra selv men usikker på hvor jeg skal bestille timeFikk time 3. Oktober. Så da er jeg 7+6 når jeg kommer dit. Det er 2 uker og 6 dager til. Da har jeg endelig en dato å forholde meg til.
Jeg går på sykehuset siden jeg har blitt gravid med ivf. Går hos en helt nydelig lege/gynekolog der. Han er ordentlig flink. Ellers tenkte jeg at jeg skulle bestille privat i Ulsteinvik eller noe etterhvert. Jeg har ikke gått hos noen utenom sykehuset så jeg har ikke peiling på hvem som er gode og ikke.Var du fra Møre og romsdal? Viss ja, og du vil dele, hvor går du? Jeg er derfra selv men usikker på hvor jeg skal bestille time
Okey, takk for svar jeg var i Ålesund sist svangerskap, men usikker hvor jeg skal gå nå evtJeg går på sykehuset siden jeg har blitt gravid med ivf. Går hos en helt nydelig lege/gynekolog der. Han er ordentlig flink. Ellers tenkte jeg at jeg skulle bestille privat i Ulsteinvik eller noe etterhvert. Jeg har ikke gått hos noen utenom sykehuset så jeg har ikke peiling på hvem som er gode og ikke.