Tidlig ul

Vil gjerne ha en litt mer nøyaktig termin, også vil vi bekrefte liv. Har fått beskjed om at det blir vektsoppfølging i dette svangerskapet så veldig spent på hvor ofte og evt når det blir. Prøver å overtale mannen til en til i uke 13-14, da jeg er redd for at han ikke skal få bli med på oul. Betalte 1300 sist, men har nok økt litt siden da.

Nettopp bestilt TUL til 10+1 :smiley-bounce022 42 dager til :D

Skal til legen å ta utvendig i dag 6+6! Veldig spent! Mest redd... har ikke så gode erfaringer med ul etter min bo.. :scared001sykehuset neste onsdag innvendig.

Krysser fingrene for deg! Skal ta på 8+5 selv, men da er det visst innvendig de gjør.
Skal ta innvendig på sykehuset 8+0 som er neste onsdag!
Legen så ikke så mye i dag.. så jeg var gravid å trodde hun så noe å kanskje et hjerte, men tydlig for dårlig apparat. Men jeg er bare usikker å redd nå. Sist opplevde jeg tom fostersekk i uke 8, så jeg håpet sånn å få se noe i dag.. ganske skuffa å lei :grumpy: evighet til den på sykehuset som vil gi meg klare svar om 8 dager!

Legen så ikke så mye i dag.. så jeg var gravid å trodde hun så noe å kanskje et hjerte, men tydlig for dårlig apparat. Men jeg er bare usikker å redd nå. Sist opplevde jeg tom fostersekk i uke 8, så jeg håpet sånn å få se noe i dag.. ganske skuffa å lei :grumpy: evighet til den på sykehuset som vil gi meg klare svar om 8 dager!
Det skjønner jeg- men prøv å ikke miste motet! Det er jo tidlig for utvendig, etter hva jeg har skjønt. Og hun synes jo hun så noe!

Da har jeg blitt henvist til tidlig UL hos gynekologen som opererte meg da jeg hadde exu. Fikk også beskjed om å komme på
kontroll hos fastlegen mellom uke 8 og 12

Ikke vær lei deg, som ei anna sa; alt for tidlig å se noe utvendig. På meg tok de til og med invendig i uke 11 for å få de beste bildene. Håper på det beste for deg :-)

Ikke vær lei deg, som ei anna sa; alt for tidlig å se noe utvendig. På meg tok de til og med invendig i uke 11 for å få de beste bildene. Håper på det beste for deg :)
Takk, ja jeg har fått snakket med en privat gyn , han jeg var hos når BO ble oppdaget sist, han ga meg time til innvendig ul i morgen! så da får jeg dommen. Slipper jeg å gå og vente uannsett hvordan det går. Veldig snilt av han, han hadde egentlig ikke ledig før 22 mai.

Takk, ja jeg har fått snakket med en privat gyn , han jeg var hos når BO ble oppdaget sist, han ga meg time til innvendig ul i morgen! så da får jeg dommen. Slipper jeg å gå og vente uannsett hvordan det går. Veldig snilt av han, han hadde egentlig ikke ledig før 22 mai.
Krysser fingrene for deg idag!

Hei! Det gikk så bra i dag! Fikk se et bankende hjerte og en liten en som var rett strl ut fra uke :Heartred så veldig happy nå! 7+0 så nå krysser jeg fingrene for at dette går bra :Heartred:Heartred
Sniker fra desembergruppa, da det fort kan bli januarbaby på meg!
Så godt å lese at du hadde en god opplevelse i dag :Heartred
Litt betryggende også, siden jeg var på utvendig UL på mandag, 7+0, og fikk da kun vite at det så normalt ut størrelsemessig, trodde han.. men kunne ikke se så mye mer. Ble kjemperedd, men håper jeg får sett mer på innvendig.. har dessverre ikke time der før om noen uker da.. :)

Hei! Det gikk så bra i dag! Fikk se et bankende hjerte og en liten en som var rett strl ut fra uke :Heartred så veldig happy nå! 7+0 så nå krysser jeg fingrene for at dette går bra :Heartred:Heartred
Sååå herlig :-)

Sniker fra desembergruppa, da det fort kan bli januarbaby på meg!
Så godt å lese at du hadde en god opplevelse i dag :Heartred
Litt betryggende også, siden jeg var på utvendig UL på mandag, 7+0, og fikk da kun vite at det så normalt ut størrelsemessig, trodde han.. men kunne ikke se så mye mer. Ble kjemperedd, men håper jeg får sett mer på innvendig.. har dessverre ikke time der før om noen uker da.. :)
Ja det er nok i orden! Utvendig så tidlig gjør oss mest bekymret... :Heartredlykke til

Back
Topp