Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her. Brukte Ikke mer enn to-tre minutter (uke 8). På TUL i uke 13 er det litt grundigere sjekk.Et par minutter. Målte babyen. Så etter hjerteslag. Så at alt var på plass utfra så langt vi var komt. Sjekket at det ikke var flere enn den ene. Tok en grundig sjekk av hele livmoren osv.
Jeg var uke 9+4. Så er ikke så mye de ser da likevel. Og det viktigste var å se at hjertet slår, hvor mange foster og om alt annet var ok. Så blir dette opplyst om i henvisning til fosterdiagnostikk. Så da blir det nok en grundigere undersøkelse.Samme her. Brukte Ikke mer enn to-tre minutter (uke 8). På TUL i uke 13 er det litt grundigere sjekk.
Dette var i uke 12..Wow, tok privat på mandag. Da var det 20-25 minutter i stolen, fikk med masse bilder og videoer, fikk mye informasjon både før og etter. Brukte vel ca 40 min inne hos legen...Hørest ut som det er litt forskjellig... Vi var privat og det tok, uten overdrivelse, 6 minutter fra vi kom inn til vi gikk utOg det var inkludert samtale, undersøkelse og betaling. Synes det var litt raskt og føler ikke vi fikk den informasjonen vi gjerne skulle hatt, så vurderer å bestille en ultralyd til et annet sted. Utrolig surt å betale så mye for så lite
Dette var i uke 12..
Nei, vi er ikke fornøyde for å si det sånnWow, tok privat på mandag. Da var det 20-25 minutter i stolen, fikk med masse bilder og videoer, fikk mye informasjon både før og etter. Brukte vel ca 40 min inne hos legen...
Hadde den følelsen etter tul i uke 7 på sykehuset, veldig stresset mannlig doktor som bare raste igjennom det han måtte og spurte ikke om vi hadde noe spørsmål eller noe. Kjente jeg ble litt lei meg da, dette er jo første gang jeg er gravid..Nei, vi er ikke fornøyde for å si det sånnUtrolig kjip følelse når det igrunnen skal være en fin og betryggende ting!
Ser den! Man føler seg ikke særlig ivaretatt daHadde den følelsen etter tul i uke 7 på sykehuset, veldig stresset mannlig doktor som bare raste igjennom det han måtte og spurte ikke om vi hadde noe spørsmål eller noe. Kjente jeg ble litt lei meg da, dette er jo første gang jeg er gravid..