Tidlig ul

Onskerbaby2

Blir kjent med forumet
Hvor tidlig, eller hvor lenge over 6 uker bør man vente med tidlig ul? Jeg er såå spent, vil gjerne se hjerteslag osv. Har bestilt time til da jeg er 6+4. Er det innafor, eller bør jeg vente til jeg har kommet i uke 7?

Er 4+4 nå, å dette er så etterlengtet :Heartred

Hvor tidlig, eller hvor lenge over 6 uker bør man vente med tidlig ul? Jeg er såå spent, vil gjerne se hjerteslag osv. Har bestilt time til da jeg er 6+4. Er det innafor, eller bør jeg vente til jeg har kommet i uke 7?

Er 4+4 nå, å dette er så etterlengtet :Heartred

eg var 7+5 og fikk ikke høre hjertelyd. Men kunne skimte et hjerte som banket.

Jeg har også bestilt 6+4 (på fredag). Hadde 6+5 forrige gang, og det gikk fint.

Kan oppdatere deg når jeg har vært der nå og si hvor mye de så (vet at de egentlig anbefaler å vente til uke 7, men jeg greide ikke å vente :).

Var 7+3 (målt til 7+0 på TUL) og fikk både høre og se hjerte slå ❤️❤️

Jeg har også bestilt 6+4 (på fredag). Hadde 6+5 forrige gang, og det gikk fint.

Kan oppdatere deg når jeg har vært der nå og si hvor mye de så (vet at de egentlig anbefaler å vente til uke 7, men jeg greide ikke å vente :).

Jaa, gjerne det! Masse lykke til :Heartred

eg var 7+5 og fikk ikke høre hjertelyd. Men kunne skimte et hjerte som banket.

jeg var 7+2 (7+1 etter hennes målinger). Så godt hjertet som banket og hørte kjempefin hjertelyd.
Tok du innvendig?

jeg var 7+2 (7+1 etter hennes målinger). Så godt hjertet som banket og hørte kjempefin hjertelyd.
Tok du innvendig?

ja, men det kan hende hun ikke gjor det siden det var mer denne systen inni egglederen min hun fokuserte mest på. Ho var bekymret for at det var et foster utenfor livmoren. Systen hadde noe inni seg som kunne ligne på et lite foster. Men hun mente det var en vegg som gikk gjennom systen.

ja, men det kan hende hun ikke gjor det siden det var mer denne systen inni egglederen min hun fokuserte mest på. Ho var bekymret for at det var et foster utenfor livmoren. Systen hadde noe inni seg som kunne ligne på et lite foster. Men hun mente det var en vegg som gikk gjennom systen.
Ja, hovedfokuset var vel på noe annet. Og det er jo ingen selvfølge Å høre hjertelyden såpass tidlig selv om man kan se hjertet slå :)

Jeg var på tul 6+3 og da så ikke legen hjertet, kun plommesekk og plassering... det koster jo en del om du skal privat så om jeg var deg ville jeg nok ventet til uke 7;)

Var 6+3 etter gyn sine beregninger i tidligere svangerskap, trodde jeg var noen dager lengre. Da så vi hjertet slo. Men, det var litt «bortkasta» for min del, for jeg blødde litt og gyn sa hun ikke kunne si noe mer om det kom til å gå bra før etter 2-3 uker. Jeg ville personlig venta til etter uke 8. Planlegger å vente lengst og nærmest mulig 13 uker selv for å få se mest mulig siden det kun blir en TUL på meg av økonomiske årsaker.

Da har jeg vært på ultralyd. Alt så fint ut :).

Så lille og det bankende hjertet med en gang ❤️. Jeg ble satt en dag tilbake, så er 6+3 og ikke 6+4.

Jeg var på tul 6+3 og da så ikke legen hjertet, kun plommesekk og plassering... det koster jo en del om du skal privat så om jeg var deg ville jeg nok ventet til uke 7;)
Ja jeg var 6+2,og det var veldig vanskelig å finne noe,men vi fant nå et hjerte til slutt

Back
Topp