Tidlig ul

91baby2020

Blir kjent med forumet
Hei,

Var på tidlig ul i dag og tok utvendig ultralyd, trodde jeg var 7+0, men i følge mål mente hun 7+3. Men har sett andre har hørt hjertelyd så tidlig(da på innvendig) , men hun sa til meg det var for tidlig å prøve. Men såg at hjerte banket fint.

Er dette normalt?
Er det større sjanse for å høre hjerte på innvendig?

Jeg var på ul 7+1 (men ble flyttet frem til 7+4) og så og hørte hjertet helt fint på utvendig ul.

Jeg skjønner ikke helt hva du mener. Du så hjertet. Er ikke det bare bra...?

Hei,

Var på tidlig ul i dag og tok utvendig ultralyd, trodde jeg var 7+0, men i følge mål mente hun 7+3. Men har sett andre har hørt hjertelyd så tidlig(da på innvendig) , men hun sa til meg det var for tidlig å prøve. Men såg at hjerte banket fint.

Er dette normalt?
Er det større sjanse for å høre hjerte på innvendig?
Tipper det er pga du tok utvendig. De pleier jo som regel å ta innvendig så tidlig pga det er så smått da, vettu! Så sikkert derfor bare :Heartred

Fikk dette bildet, klarer ikke helt å se hvor hode eller kroppen er:smiley-ashamed008

Vedlegg

• 127427833.jpg
    127427833.jpg
    37,9 KB · Visninger: 41
Fikk dette bildet, klarer ikke helt å se hvor hode eller kroppen er:smiley-ashamed008

Det er fordi det ikke har noe tydelig skille på kropp og hode:) den er jo bittebittebitte liten. En reke med hale. Hvis ikke legen sa noe annet er alt helt sikkert normalt ❤️

Takk, hun sa alt så fint ut så nå nok bare roe meg ned:woot:

Da er det absolutt ingen grunn til å sitte og gruble på det:) husk at den er typ i underkant av 1 cm nå. Knøttliten! Det er fortsatt bare et embryo. Så stol på legen din hvis ho sa at alt så bra ut:) du kommer til å bli helt koko om du heller vil høre på oss andre nervevrak her inne fremfor fagfolk :p ❤️

Jeg var på innvendig ultralyd da jeg var 7+3!! Han ville ikke at vi skulle rote så mye rundt der ettersom det var så mye som foregikk på den tiden, så jeg fikk ikke høre hjertelyd. Men så at hjertet banket da:love7

Back
Topp