Tidlig ul

Har time 08:30 i morgen tidlig. Har mistet 2 ganger tidligere rundt dette tidspunktet på det tidligste- så jeg er ikke nevneverdig optimist nå dessverre :(

Så godt at timen er så tidlig, da slipper du å grue deg hele dagen. Hva er det som gjør at du ikke har godfølelsen? :(
 
Så godt at timen er så tidlig, da slipper du å grue deg hele dagen. Hva er det som gjør at du ikke har godfølelsen? :(
Ja! Det er jeg veldig glad for!
føler jeg har mistet en del symptomer, også tok jeg en strimmeltest jeg synes var alt for svak til å være 7+3 :bag:
 
Ja! Det er jeg veldig glad for!
føler jeg har mistet en del symptomer, også tok jeg en strimmeltest jeg synes var alt for svak til å være 7+3 :bag:

Leste nå at du har mistet symptomer. Håper fortsatt du tar helt feil :)
 
Ja! Det er jeg veldig glad for!
føler jeg har mistet en del symptomer, også tok jeg en strimmeltest jeg synes var alt for svak til å være 7+3 :bag:

Uff, skjønner du blir bekymret. Men jeg føler selv symptomene varierer veldig fra dag til dag, er 6+5 nå. Og det skal vel avta etterhvert hvor tydelig strek det blir? Eller er det enda lenger ut?
 
Uff, skjønner du blir bekymret. Men jeg føler selv symptomene varierer veldig fra dag til dag, er 6+5 nå. Og det skal vel avta etterhvert hvor tydelig strek det blir? Eller er det enda lenger ut?
Jeg vet faktisk ikke :bored: «teststreken» får jo farge og form FØR kontroll streken. Men synes aldri den blir skikkelig sterk :(
 
Jeg vet faktisk ikke :bored: «teststreken» får jo farge og form FØR kontroll streken. Men synes aldri den blir skikkelig sterk :(

Dette var en test jeg tok igår. Hva slags strimmeltester bruker du?
 

Vedlegg

  • 7B72453F-D9E6-47D0-A9FC-04CB72CE2F81.jpeg
    7B72453F-D9E6-47D0-A9FC-04CB72CE2F81.jpeg
    19,2 KB · Visninger: 39
Jeg hadde en billigtest fra Normal:shifty: synes de har vært ujevne i både styrke og farge hele veien, sånn egentlig!:shy: så blir spennende å se i morgen tidlig :bag:

Åh, hørtes ikke ut som de var helt pålitelige. Krysser alt for deg i morgen <3
 
Back
Topp