Tidlig UL

Lille Spire<3

Elsker forumet
jentene i juni13
Junilykke 2020 ♡
Har vært på TUL i dag og etter mange SA o.l var det ubeskrivelig deilig og se et lite hjerte som banket❤️
Nå krysser vi fingre og tær for at det er vår tur til å bli to barns foreldre.

Herlig:Heartpink:Heartpink:Heartpink

Gratulerer♡

Så gøy! Gratulerer med TUL! Tror jeg må ordne meg en sånn time selv, blir for lenge å vente til uke 17-18. Nervepirrende med TUL kan jeg tenke meg! Hvordan følte du deg før timen og underveis?
Vi har mistet 6 ganger så jeg var rimelig stresset og nervøs i forkant siden jeg hadde hatt farget utflod helga før. Under timen var jeg også ganske stresset for det tok ganske lang tid før gynekologen fant det lille frøet. Når det er skrevet så er jeg super fornøyd med timen og gynekologen som er nøye, mild og empatisk:) Han har fulgt oss noen år nå, så han ble nesten like glad som meg når han fant det lille hjertet <3 Er man utrygg og engster seg kan jeg virkelig anbefale en time. Man får senket skuldrene og kan nyte det hele litt mer :)

Vi har mistet 6 ganger så jeg var rimelig stresset og nervøs i forkant siden jeg hadde hatt farget utflod helga før. Under timen var jeg også ganske stresset for det tok ganske lang tid før gynekologen fant det lille frøet. Når det er skrevet så er jeg super fornøyd med timen og gynekologen som er nøye, mild og empatisk:) Han har fulgt oss noen år nå, så han ble nesten like glad som meg når han fant det lille hjertet <3 Er man utrygg og engster seg kan jeg virkelig anbefale en time. Man får senket skuldrene og kan nyte det hele litt mer :)
Så godt å høre! Glad på dine vegne :Heartred:Heartred
Dette er så spennende, jeg skjønner ikke engang selv at jeg er gravid jeg :laughing002:laughing002

Back
Topp