Tidlig ul

Gravid-18

Augustmamma
Septemberhjertene 2018
Bestilte tidlig ul når jeg er ca 8 uker på vei og fikk beskjed om at den blir tatt utvendig..
Trodde man måtte ta innvendig så tidlig jeg. Noen som har noe erfaring med det?
I tillegg så er jeg jo overvektig så nå ble jeg stressa for at hun ikke finner den lille pga for mye magefett...
Haha! Bekymringer, bekymringer.
 
Bestilte tidlig ul når jeg er ca 8 uker på vei og fikk beskjed om at den blir tatt utvendig..
Trodde man måtte ta innvendig så tidlig jeg. Noen som har noe erfaring med det?
I tillegg så er jeg jo overvektig så nå ble jeg stressa for at hun ikke finner den lille pga for mye magefett...
Haha! Bekymringer, bekymringer.
åå så deilig 8 uker, heldig. jeg tok en gang da jeg var 7 uker og 6 dager og da tok jeg innvendig. trodde også de gjorde det så tidlig. men kanskje noe nytt nå da, vær glad for det, mer behagelig
 
Bestilte tidlig ul når jeg er ca 8 uker på vei og fikk beskjed om at den blir tatt utvendig..
Trodde man måtte ta innvendig så tidlig jeg. Noen som har noe erfaring med det?
I tillegg så er jeg jo overvektig så nå ble jeg stressa for at hun ikke finner den lille pga for mye magefett...
Haha! Bekymringer, bekymringer.
Har du bestilt på klinikk bedre helse? Ho er vakker, ho som tar ul der! ☺️ Jeg har bestilt på volvat, fredag neste uke, fordi jeg vil ha innvendig, og fordi jeg trives best med gynekolog i svangerskap. Jeg er da 6+2 neste fredag!
 
Har du bestilt på klinikk bedre helse? Ho er vakker, ho som tar ul der! [emoji5] Jeg har bestilt på volvat, fredag neste uke, fordi jeg vil ha innvendig, og fordi jeg trives best med gynekolog i svangerskap. Jeg er da 6+2 neste fredag!

Er i Sarpsborg. 3dbaby eller noe sånt heter det stedet. Jeg har tatt vanlig 2d og 3d der når jeg var gravid med min datter og likte henne veldig godt, men har aldri tatt tidlig ul der. Jeg var så forberedt på at jeg skulle ta innvendig, men når jeg fikk beskjed at det var utvendig så fikk jeg sjokk. Trodde som sagt ikke det gikk så tidlig i svangerskapet.
 
Back
Topp