Trøftemor
Flørter med forumet
Lykke til håper det gikk bra? Jeg skal på tidlig ultralyd i morgen. Er kjempe spent
Hvordan gikk det på UL i dag? Håper det gikk bra [emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til håper det gikk bra? Jeg skal på tidlig ultralyd i morgen. Er kjempe spent
Vi skal på TUL 20 desember. Var på en tidligere i november, kun for å sjekke om det var liv. Fikk se en liten knøtt på 88mm med et hjerte som slo 150 slag i minuttet. Hadde lyst til å se om det var liv der før vi fortalte familien. Neste gang nå vil jeg være i uke 13, kanskje det er mulighet for å se kjønn [emoji173]️ Skal til spesialistsenteret for kvinner på Jessheim, har hørt så mye positivt om de!
Vi skal til Jessheim på tul samme dag vi da[emoji4] hvor langt er du på vei?
Skal være ca 13+2 den 20. Hvor langt er du på vei? [emoji5]
Vi skal på TUL 20 desember. Var på en tidligere i november, kun for å sjekke om det var liv. Fikk se en liten knøtt på 88mm med et hjerte som slo 150 slag i minuttet. Hadde lyst til å se om det var liv der før vi fortalte familien. Neste gang nå vil jeg være i uke 13, kanskje det er mulighet for å se kjønn [emoji173]️ Skal til spesialistsenteret for kvinner på Jessheim, har hørt så mye positivt om de!
12+3
Spennende! Krysser fingrene for at han kanskje ser kjønn. Hadde vært spennende å vite før jul [emoji5]
Jaa, har to venninner som har vært der og han har tippet riktig med begge to! Mer angst for han skal finne avvik da:/
Jaa, det er derfor vi drar dit og. Er litt bekymret for at det ikke har utviklet seg siden uke 7
Men i morgen får du også se en sprellende liten en skal du se masse lykke tilI morgen skal jeg på TUL. Gruer meg! Jeg har tatt UL en gang tidligere, og da var embryoet dødt.
I morgen skal jeg på TUL. Gruer meg! Jeg har tatt UL en gang tidligere, og da var embryoet dødt.
Lykke til i dag, denne gangen skal det gå bra [emoji173]️I morgen skal jeg på TUL. Gruer meg! Jeg har tatt UL en gang tidligere, og da var embryoet dødt.
Lykke til [emoji173]I morgen skal jeg på TUL. Gruer meg! Jeg har tatt UL en gang tidligere, og da var embryoet dødt.
Men i morgen får du også se en sprellende liten en skal du se [emoji813]red masse lykke til
Skjønner at du gruer deg! Jeg vekslet mellom å glede og grue meg lenge før TUL. Denne gangen skal det gå bra håper du får en fantastisk opplevelse i dag med et sterkt bankende hjerte [emoji813]red
Lykke til i dag, denne gangen skal det gå bra [emoji173]️
Det gikk ikke så bra på TUL.Lykke til [emoji173]