Tidlig ul

Det gikk kjempe bra litt skuffet over at jeg kun fikk utvendig ul. Så de kunne ikke fastsette termin nøyaktig. Men Jordmor estimerte termin til mellom 29.juli og 31.juli. Vi fikk i hvertfall se at hjerte slo, det var bare en og at frøet låg der det skulle. Så kjempe fornøyd egentlig
 
Last edited:
Vi skal på TUL 20 desember. Var på en tidligere i november, kun for å sjekke om det var liv. Fikk se en liten knøtt på 88mm med et hjerte som slo 150 slag i minuttet. Hadde lyst til å se om det var liv der før vi fortalte familien. Neste gang nå vil jeg være i uke 13, kanskje det er mulighet for å se kjønn [emoji173]️ Skal til spesialistsenteret for kvinner på Jessheim, har hørt så mye positivt om de!

Vi skal til Jessheim på tul samme dag vi da[emoji4] hvor langt er du på vei?
 
Vi skal på TUL 20 desember. Var på en tidligere i november, kun for å sjekke om det var liv. Fikk se en liten knøtt på 88mm med et hjerte som slo 150 slag i minuttet. Hadde lyst til å se om det var liv der før vi fortalte familien. Neste gang nå vil jeg være i uke 13, kanskje det er mulighet for å se kjønn [emoji173]️ Skal til spesialistsenteret for kvinner på Jessheim, har hørt så mye positivt om de!

Det kan jeg bekrefte at er veldig bra! Vært der i begge de to forrige svangerskap. Veldig dyktig og behagelig sted[emoji4][emoji1303] lykke til!
 
Jaa, har to venninner som har vært der og han har tippet riktig med begge to! Mer angst for han skal finne avvik da:/

Jaa, det er derfor vi drar dit og. Er litt bekymret for at det ikke har utviklet seg siden uke 7 :(
 
Det er så koselig å se lille fosteret som lever og har det godt:Heartred jeg er 11+3 i dag og har allerede vært på 3 ultralydundersøkelser pga en MA føre sommeren og jeg holder pusten føre hver gang.
Men hva var CRL på fosteret deres? Syntes det kanskje virker som at min er litt liten. På mandag ble den målt til 34mm
 
Var i dag, egentlig 9+4, ble målt til 9+6. CRL 32mm. Hun målte 3 ganger og tok gjennomsnittet, sikkert vanskelig å være nøyaktig når det er så smått [emoji4]
 
Ny UL 29 des! Lenge til syntes jeg men da får gubben blitt med :) og fikk henvisning til oul i starten av februar :D nå er jeg spent på hvordan lille frø har det! Er jo nesten pining å ikke vite :hilarious:
 
Vi fikk se en liten bamsemums på 2,7 cm i dag [emoji7] sprella med beina og vinka til oss, veldig søt [emoji177] Den ble målt til 9+4, sånjeg ble satt fram 1 dag.
 
I morgen skal jeg på TUL. Gruer meg! Jeg har tatt UL en gang tidligere, og da var embryoet dødt.

Skjønner at du gruer deg! Jeg vekslet mellom å glede og grue meg lenge før TUL. Denne gangen skal det gå bra:) håper du får en fantastisk opplevelse i dag med et sterkt bankende hjerte :Heartred
 
Men i morgen får du også se en sprellende liten en skal du se [emoji813]red masse lykke til :happy:

Skjønner at du gruer deg! Jeg vekslet mellom å glede og grue meg lenge før TUL. Denne gangen skal det gå bra:) håper du får en fantastisk opplevelse i dag med et sterkt bankende hjerte [emoji813]red

Lykke til i dag, denne gangen skal det gå bra [emoji173]️

Lykke til [emoji173]
Det gikk ikke så bra på TUL.
De fant plommesekken og et embryo som tilsvarer uke 5. Jeg måtte ta hcg-prøve i dag og torsdag. Hvis stigningen er unormal, blir det ny abort.
 
Back
Topp