Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde 11+3 og fikk seHei. Har vært på ul i uke 8 for å se hjertet slå og nå vil jeg igjenHar i mine andre svangerskap vært i uke 13 men nå reiser hun jeg vil til på ferie før det. Siste dag hun kan er når jeg er 11+3! Er det for tidlig?
Oi, da fikk du se mye. Jeg skal om 2 dager. Da er jeg 12+1. Blir spennende å se om Ultralydklinikken klarer å se like myeJeg hadde 11+3 og fikk se
Hjerte med fire kammer, ryggraden, fingrer, tær, en liten krabat som sparket og sprelletEn ser sikkert mer i uke 13, men det er ikke så gale i uke 11 heller
![]()
Jeg hadde 11+3 og fikk se
Hjerte med fire kammer, ryggraden, fingrer, tær, en liten krabat som sparket og sprelletEn ser sikkert mer i uke 13, men det er ikke så gale i uke 11 heller
![]()
Var på KK, de private har vel bedre utstyr?Oi, da fikk du se mye. Jeg skal om 2 dager. Da er jeg 12+1. Blir spennende å se om Ultralydklinikken klarer å se like mye![]()
Oi, da fikk du se mye. Jeg skal om 2 dager. Da er jeg 12+1. Blir spennende å se om Ultralydklinikken klarer å se like mye![]()
Oops..mente 11+6Så godt og deilig følelse. Da kan du bare slappe av og nyte mer[emoji259] Jeg skal om 10 dager for da er jeg 12+5 i forhold til menstermin og 11+5 i forhold til tul[emoji848]