Tidlig ul

Masse lykke til! Hvor langt er du på vei? :)
 
Jeg har time 14.40! Spent og nervøs:) Masse lykke til!
 
Jeg har time 16:10!! Grugleder meg! Lykke til [emoji4][emoji4]
 
Åh, lykke til! Så heldige dere er!

Vi vurderer TUL i uke 12, rett før ferie, så vi kan dra på ferie og vite at alt er i orden og at det fins en liten krabat der :)
Meeen, så kommer spørsmålet hva om alt ikke er i orden.. vil vi vite det da? før vi drar på ferie?

Hva gjør at dere vil ha TUL?
 
Jeg skal ta tidlig ul dels fordi jeg har få symptomer så klarer ikke helt å tro på dette,og fordi jeg i 2005 hadde en graviditet med kromosomfeil som havarerte av seg selv rundt uke 12. Vi har tenkt oss på organrettet ul i uke 11-13. Du kunne kanskje satt opp ul en ukes tid før du reiser slik at du har litt tid til å evt "ordne opp " om noe skulle være galt?
 
Masse lykke til[emoji1319][emoji178] jeg skal også idag kl. 12.45[emoji3]
 
Masse lykke til alle som skal på tul idag:joyful:
 
Lykke til alle sammen :)


Her blir det TUL pga tidligere risikosvangerskap
 
Åh, lykke til! Så heldige dere er!

Vi vurderer TUL i uke 12, rett før ferie, så vi kan dra på ferie og vite at alt er i orden og at det fins en liten krabat der :)
Meeen, så kommer spørsmålet hva om alt ikke er i orden.. vil vi vite det da? før vi drar på ferie?

Hva gjør at dere vil ha TUL?

Vææ vi skal på tul å sjekke om alt er bra før ferien.. har ikke tenkt på at det kan være dårlige nyheter..Men da tror jeg hvertfall at vi trenger den ferien. :)
Vil ikke at ting skal skje i utlandet..
 
Vææ vi skal på tul å sjekke om alt er bra før ferien.. har ikke tenkt på at det kan være dårlige nyheter..Men da tror jeg hvertfall at vi trenger den ferien. :)
Vil ikke at ting skal skje i utlandet..

At ikke noe skal skje i utlandet er et godt argument for å ta TUL.
Også har vi jo veldig lyst :)
 
Dere som tar tidlig UL får dere en termindato? Vet den kan endre seg til neste UL. Min lege mente jeg ikke trengte det, skal på 12 ukers kontroll i juni. Grunnen jeg ønsker det er fordi vi ligger på vippen mellom des/jan baby. Samtidig så gjør det ingen forskjell å få vite det nå eller i juli på UL så vet ikke om vi bare skal vente. Hva betaler dere for tidlig UL? [emoji4]
 
Dere som tar tidlig UL får dere en termindato? Vet den kan endre seg til neste UL. Min lege mente jeg ikke trengte det, skal på 12 ukers kontroll i juni. Grunnen jeg ønsker det er fordi vi ligger på vippen mellom des/jan baby. Samtidig så gjør det ingen forskjell å få vite det nå eller i juli på UL så vet ikke om vi bare skal vente. Hva betaler dere for tidlig UL? [emoji4]
Jeg fikk vite at min termin er nærmere 3.januar etter tul i uke 7, jordmor mente det var 29.des. Så det var digg å få høre :) jeg betalte rett over tusenlappen, kanskje 1100.
 
Det gikk ikke veien for meg [emoji47] Sendt hjem med Cytotec.
 
Back
Topp