Tidlig ul

VaniljeRips

Glad i forumet
Septemberlykke 2015
Er det noen her som vet at de kan få tidlig ul på sykehuset? Vet dere isåfall om man kan ringe å bestille selv, eller må man innom fastlegen og få henvisning? Jeg glemte å spørre når de sa jeg skulle få det ved neste graviditet...
 
Er det noen her som vet at de kan få tidlig ul på sykehuset? Vet dere isåfall om man kan ringe å bestille selv, eller må man innom fastlegen og få henvisning? Jeg glemte å spørre når de sa jeg skulle få det ved neste graviditet...
Viss det er en medisink grunn til at du skal ha det vil jeg tro du må via fastlegen ja.
Er det ikke noen spesiell grunn må du jo gå privat og da bestille selv :)
 
Viss det er en medisink grunn til at du skal ha det vil jeg tro du må via fastlegen ja.
Er det ikke noen spesiell grunn må du jo gå privat og da bestille selv :)

Har mistet tre ganger så ved siste MA sa de at jeg skal få tidlig ul ved neste graviditet. Men glemte å spørre om jeg må innom fastlegen først eller om jeg kan ringe rett til sykehuset. Var derfor jeg lurte på om noen her vet noe om det...
 
Legen sa til meg etter ma at neste gang skal du få tidlig ultralyd... jeg tror en må til legen å få henvisning først, men er ikke sikker
 
Skal i uke 7+3 viss jeg ikke mister nå.. er ivf, så er stander med tul. Har bestilt privat tul i uke 12. Men siden de sa du skulle få, spør fastlegen om henvisning.
 
Back
Topp