stjernebarn
Forelsket i forumet
Dere som har vært på TUL. Hva fikk dere sett og hvor langt var dere på vei da? Jeg er 6+4 idag og har time litt senere. Jeg håper jo å få sett hjertet til frøet i det minste [emoji173]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du din heldiggris som bærer på TO stk [emoji7][emoji3][emoji173]3+5 så jeg to svarte små flekker som kalles oppklaringer. 4+6 så jeg litt større svarte lommer med plommesekkneste ultralyd blir den 21/02.
Var på TUL 6+2 med sønnen min og vsr heldig å få se hjertebank daDu din heldiggris som bærer på TO stk [emoji7][emoji3][emoji173]
Det trenger det ikke være. Jeg var 6+2 og fikk høre jeg var heldig som fikk se hjertebanken så tidligJeg var 6+3 på når jeg var på ul, og fikk ikke høre hjertet. Er det et dårlig tegn..?
Jeg var 6+3 på når jeg var på ul, og fikk ikke høre hjertet. Er det et dårlig tegn..?
Jeg kom akkurat på ein ting. Skal du ta litt mer folat og vitamin med tvillinger? er jo dobbelt så mange som skal ha sin del [emoji6][emoji28]Det trenger det ikke være. Jeg var 6+2 og fikk høre jeg var heldig som fikk se hjertebanken så tidlig
Jeg tar 4 mg daglig pga medisiner jeg går på [emoji14] ikke noe erfaring med vanlig tvillingsvangerskap. Gikk på 4 mg daglig med sønnen min også. Så tror ikke det er noe at man skal ta dobbelt pga tvillinger? Ble usikker [emoji14]Jeg kom akkurat på ein ting. Skal du ta litt mer folat og vitamin med tvillinger? er jo dobbelt så mange som skal ha sin del [emoji6][emoji28]
er sikkert ikke det. kom bare plutselig på det [emoji28]Jeg tar 4 mg daglig pga medisiner jeg går på [emoji14] ikke noe erfaring med vanlig tvillingsvangerskap. Gikk på 4 mg daglig med sønnen min også. Så tror ikke det er noe at man skal ta dobbelt pga tvillinger? Ble usikker [emoji14]
Wee <3 bankende hjerte! Så fantastisk!!Her så vi hjerte ganske tydelig med en gang, ellers var det egentlig bare en rund liten sak [emoji28] viktigste er at alt så bra ut. nok fostervann, normal hjerterytme og normal vekst så langt [emoji173] tilsvarte 6,5 uke noe som passe gpdt da jeg regnte meg frem til 6+4 selv. [emoji2]
Jaaaa [emoji173] Ble plutselig ekstra virkelig [emoji7]Wee <3 bankende hjerte! Så fantastisk!!
spennende! masse lykke til [emoji173]Jeg var 4+6 og så en svart sekk. Neste gang er jeg 5+6. Blir spennende å se om vi ser noe mer da [emoji846]
Håper jeg får se noe lignende om 12 dager selv [emoji173] glad på dine vegneJaaaa [emoji173] Ble plutselig ekstra virkelig [emoji7]
Takk [emoji173] Krysser alt for deg og dine [emoji173]Håper jeg får se noe lignende om 12 dager selv [emoji173] glad på dine vegne![]()