Tidlig ul

Bestilte i dag til 17 febr. Tar meg fri den dagen så jeg slipper finne unakyldning for hva jeg skal. Så da bestilte jeg meg legetime med det samme. Er jo da i uke 12 (11+1)

Bestilte i dag til 17 febr. Tar meg fri den dagen så jeg slipper finne unakyldning for hva jeg skal. Så da bestilte jeg meg legetime med det samme. Er jo da i uke 12 (11+1)

Gled deg :D var selv på ul i uke 11 og det ligner på en liten baby da :D her er bilde fra førstemann i uke 11 <3 fikk ikke så veldig bra bilde da, så mye mer på skjermen da han vinka, tok salto og dansa for oss :p ImageUploadedByBV Forum1483356562.280951.jpg

Gled deg :D var selv på ul i uke 11 og det ligner på en liten baby da :D her er bilde fra førstemann i uke 11 <3 fikk ikke så veldig bra bilde da, så mye mer på skjermen da han vinka, tok salto og dansa for oss :p Vis vedlegget 213896

Å så koselig. Hvor mange 11+ var du?

Hadde lyst akkurat 12+0 men da var det vinterferie her gitt!

Forrige gang dro vi på ul i uke 13, bare for å se om det var noen der inne.
Blir vel samme denne gangen tenker jeg, vi har snakket litt om å få tatt den Harmony-testen i Dannmark og da følger det jo med screening :)

Jeg skal i morgen ettersom vi ikke vet hvor langt jeg er på vei. Håper og tror jeg er over 5 uker sånn at vi kanskje får se et hjerte som slår. Har aldri vært så tidlig på UL før, men har hatt fantastiske opplevelser med UL i uke 10 og 12 :)

Jeg er gammel mor og har et funksjonshemmet barn, så regner med jeg får mer oppfølging denne gangen.

Jeg skal få ultralyd i uke 7 siden lille ble unnfanget vha prøverør. Jeg har også bestilt Harmonytest i Danmark og ultralyd i uke 11 :D

Jeg fikk pos test igår og har fått time til ul 23 januar da jeg har ekstra oppfølging med to ma i uke 12. Deilig med ekstra oppfølging og gratis ul :)

Back
Topp