Tidlig ul

Apemor

Glad i forumet
Skal dere ha det? Da jeg ble gravid sist bestilte jeg time til ul i uke 12, men mistet desverre. Har enda ikke avbestilt timen så tenkte å bruke den for å se min lille spires etterlengtede hjerteslag (uke 7).

Ja, men jeg er usikker på om jeg skal ha i uke 7 eller om jeg skal vente til uke 12.

Jeg kan absolutt anbefale å få UL både i uke 7 og uke 12. ;)

Hvor mye koster det med tidlig ul?:) Jeg fikk se hun hjemme to ganger før oul, pg satte veldig pris på det. Lenge å vente til uke 16 nå:p

Jeg skal ha tidlig ul, har krav på det siden jeg har ett barn fra før med misdannelser, er livredd for å få ett til sykehusbarn.. de er fantastiske de og men gud så tungt det er med mange sykehusopphold og operasjoner :(

Jeg skal på tidlig ul allerede 11 Jan (uke 7) og enda en i uke 10. Det er fordi jeg er med i et studie om forskning på fosterets utvikling. Ble med før jeg ble gravid siden jeg uansett visste vi ville ha en til nå. Fulgte et skjema hvor jeg skrev menstruasjonen inn osv. I studiet følger det med mange ultralyder seinere så dette blir spennende. :-)

Jeg tenkte å ringe lengen min første uken i januar. Den første undersøkelsen bør foregår mellom uke 8-12. Ta litt blodprøver, måle magen og vekt og litt sånt. Jeg skal spørre og jeg km få første time i uke 8/9 og ul i uke 12. :)

Veldig usikker på hva jeg gjør ift. dette. Sist fikk jeg tidlig ul for å beregne termin. Det endte jo ikke så bra - så nå er jeg usikker på om jeg skal prøve å få eller ikke... Eller bare vente og se om det går fint eller ei.

Jeg tenkte å ringe lengen min første uken i januar. Den første undersøkelsen bør foregår mellom uke 8-12. Ta litt blodprøver, måle magen og vekt og litt sånt. Jeg skal spørre og jeg km få første time i uke 8/9 og ul i uke 12. :)

Blodprøven kan kun tas etter uke 12 :) så det er egentlig ikke vits med svangerskapskontroll før uke 12

Sniker fra juli:happy:
Jeg var på tul i uke 8 å en 11+6, absolutt verdt hver krone.
Første gangen dro jeg alene mest for å se om det var liv da vi hadde en ma i august i år.
Samboer var med på den siste som var den 21.12 å det var helt magisk.
Masse bevegelse å både jeg å samboer var nesten på gråten❤
Jeg mener du bør gå for en tul ihvertfall:D

Jeg skal på tidlig UL den 18.01, da er jeg 7 uker, spennende!:)

Jeg har lyst til å ta en tidlig ul. Når er det best? Vet ikke om jeg orker vente helt til uke 12, tenkte mer uke 8-9?[emoji28] bør man vente til uke 12?

Back
Topp