Tidlig ul?

Jeg var på tul i går, 7+6, og alt så bra ut med den lille. 1,5 cm, hodedelen så helt normal ut(som var feil sist) og hjertet banket. Han sa det så ut til å være et helt normalt foster som utvikler seg normalt. Dette gjorde meg så glad, jeg stråler og skjelver litt enda når jeg tenker på det.:p
Skal på en ul til i midten av juli, gleder meg som et lite barn :)
Er du ikke lengre på vei når den er 1,5 cm? :)

Jeg tenkte å bestille tul :) men må få somlet meg til å bestille legetime å informere om at jeg er gravid først :p

Til dere som har vært på tidlig UL. har dere fått dette tilbudet fra legen, jordmor, gyn?! Eller har dere gått til en privat klinikk å fått utført dette. ?!

Jeg er nå i starten i uke 6 og har enda ikke tatt kontakt med lege/jordmor. Men bestilte time til Gyn, som jeg pleier å ha GU hos til vanlig. Hun har utstyr til å utføre innvendig UL. Men usikker på om dette evt. er unødvendig dersom jeg får en direkte henvisning fra jordmor eller lege til å få utført dette :)

Til dere som har vært på tidlig UL. har dere fått dette tilbudet fra legen, jordmor, gyn?! Eller har dere gått til en privat klinikk å fått utført dette. ?!

Jeg er nå i starten i uke 6 og har enda ikke tatt kontakt med lege/jordmor. Men bestilte time til Gyn, som jeg pleier å ha GU hos til vanlig. Hun har utstyr til å utføre innvendig UL. Men usikker på om dette evt. er unødvendig dersom jeg får en direkte henvisning fra jordmor eller lege til å få utført dette :)

Jeg har fått dette tilbudet gjennom samarbeid mellom lege, jordmor og svangerskapspoliklinikk, på grunn av svangerskapsavbrudd i uke 19 sist. Får så mange ul jeg vil om jeg spør, men prøver å begrense meg ;)

Back
Topp