Tidlig ul?

englemamma18

Elsker forumet
Er det flere her som skal på tidlig ultralyd? I så fall når? Eller noen som har vært på det og kan fortelle litt hva man ser og sånn? Skal på tidlig ul i uke 11-12, og er så spent og vet ikke hva jeg kan vente meg:)

tror vi fleste skal..
jeg skal i uke 7.. (kontroll etter aih)
fult mulig jeg tar en i uke 11-12 også... :P

Skal til jordmor neste uke, og sende henvisning til tul. Usikker på hvilken uke det blir i, skal finne ut hvor langt jeg er på vei ;-)

Jeg skal i uke 7+3. Da får jeg forhåpentligvis se en bittelite reke på ca 1cm med et dunkende hjerte❤️ Og en liten plommesekk ved siden av.

Jeg skal på tul 6+4 (22.juni). Håper å få se et bankende hjerte.

Jeg var på tul i går, 7+6, og alt så bra ut med den lille. 1,5 cm, hodedelen så helt normal ut(som var feil sist) og hjertet banket. Han sa det så ut til å være et helt normalt foster som utvikler seg normalt. Dette gjorde meg så glad, jeg stråler og skjelver litt enda når jeg tenker på det.:p
Skal på en ul til i midten av juli, gleder meg som et lite barn :)

Skal i uke 13+3, gleder oss veldig ❤️

Skal 6+4, men er ikke så mye å få sett enda. Bare om hjertet slår egentlig. Skal på enda to eller tre ul før oul, men har ikke fått dato for det enda.

Jeg har tatt to tidlige ultralyder allerede i dette svangerskapet. Den første var på grunn av tidligere exu og den andre fordi det ikke var hjerteslag på den første. Har nå fått bekreftet at alt er helt flott, er satt tilbake noen dager og er nå 8+2 :happy093

Hadde ultralyd 6+6. Så bankende hjerte. Hørte hjertet og fikk vite at alt så bra ut.
Skal ta en ny rundt uke 12 fordi jeg syns det er så lenge til oul. Denne tar jeg privat :) jeg er 7+2 idag.

Jeg har tatt to tidlige ultralyder allerede i dette svangerskapet. Den første var på grunn av tidligere exu og den andre fordi det ikke var hjerteslag på den første. Har nå fått bekreftet at alt er helt flott, er satt tilbake noen dager og er nå 8+2 :happy093

8+2 idag jeg også! :) håper på gode nyheter på tidlig ul 9+1!! :) krysser fingrene!

Back
Topp