Tidlig ul

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Jeg vurderer å bestille meg tul for å bekrefte at det er liv der før permisjonen går ut ig jeg skal over på svangerskapspenger.

Når har dere hatt/skal ha tul? Permisjonen min har siste dag 3. mai, og da er jeg 11+3 etter egen regning, og denne dagen skal jeg også til legen.

Vet ikke om legen har ul-apparat da, så litt usikker på om jeg skal bestille til etter denne kontrollen eller om jeg skal ta det uka før...

Forrige svangerskap var jeg uke 7+1, da så vi to pulserende embryo. Denne gangen var jeg i uke 9+2 og da var det en liten sak hvor du så hodet og kroppen og bankende hjerte

Jeg var 11+1, så en tydelig liten aktiv krabat :-) Jeg gikk privat.

Jeg var 11+1, så en tydelig liten aktiv krabat :-) Jeg gikk privat.

Var 8+1 i forrige svangerskap, og så en liten klump med bankende hjerte:)

Lurer på å bestille siste uka i april nå, og da vil jeg være 10+3 - 11+0 (men 11+2 - 11+6 ifølge menstermin og dermed også helsekortet :p)

Hadde vært litt gøy å se om EL-termin stemmer nå og :)

Var 8+1 i forrige svangerskap, og så en liten klump med bankende hjerte:)

Lurer på å bestille siste uka i april nå, og da vil jeg være 10+3 - 11+0 (men 11+2 - 11+6 ifølge menstermin og dermed også helsekortet :p)

Hadde vært litt gøy å se om EL-termin stemmer nå og :)
Jeg ville gjort det på slutten av april, er så gøy når man tydelig ser at det er et menneske der inne :-)

Jeg ville gjort det på slutten av april, er så gøy når man tydelig ser at det er et menneske der inne :-)

Litt usikker på hvordan det er å ta med babyen min da, men det går jo an å spørre om når jeg ringer

Litt usikker på hvordan det er å ta med babyen min da, men det går jo an å spørre om når jeg ringer
Gjør det :-) Kan jo ligge i vogna si, eller du kan ta med deg noen som kan holde :-)

Gjør det :-) Kan jo ligge i vogna si, eller du kan ta med deg noen som kan holde :-)

Prøvde å ringe nå, men fikk ikke tak i noen.
De er visstnok uten resepsjonist for tiden. Mulig jeg sender en mail :)

Jeg var i uke seks og 8+4 og skal på tirsdag. Da er jeg 11+0 :) men jeg har ekstra oppfølging da.. Det har hjulpet meg kjempe masse for jeg har ikke følt det har vært liv :)

Jeg var på tul 7+3 så bankende hjerte og en liten kropp:) Har bestil privat tul 13+3 for bla. å sjekke nakkefold, noe som visstnok er vanskelig eller umulig å se å oul:)

Med mindre noe skjer, så kommer jeg ikke til å bruke penger på en TUL. Har selvfølgelig veldig, veldig lyst, er jo så nysgjerrig på lille nurket!
Men satser på at det bare blir OUL :)

Hun ringte meg faktisk opp igjen nå:D hehe

Fikk time 28. April, og kunne ha med snuppa. Om samboer blir med så kan hun jo uansett sitte hos han :)

Jeg var på tul 7+3 så bankende hjerte og en liten kropp:) Har bestil privat tul 13+3 for bla. å sjekke nakkefold, noe som visstnok er vanskelig eller umulig å se å oul:)

De sjekker ikke nakkefold dit jeg skal, men har fått time 28. April :)

Hun ringte meg faktisk opp igjen nå:D hehe

Fikk time 28. April, og kunne ha med snuppa. Om samboer blir med så kan hun jo uansett sitte hos han :)
Så bra! Da er det bare å telle dager, gleder meg til å høre hvordan det gikk :-)

Jeg skal på tul nå på lørdag. ;) Bestilte privat :) Gjorde ikke det med nr 1, men vi fant ut at vi ville det nå mtp nakkefold og slikt pluss at jeg er sinnsykt nysgjerrig på å se den lille krabaten som gjør til at jeg er i så dårlig form. :p

Back
Topp