Tidlig ul?

WCE

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Er det flere som tenker å dra på tidlig ul? Her blir det ul i uke 6 for å se om det er hjerteaktivitet. Blir så mye mer rolig da etter det.
 
Jeg skal, jeg har hatt to sa og en exu, så vet jeg skal få tidlig oppfølging. Så tirsdag blir det tlf til gyn.
 
  • Liker
Reactions: WCE
Blir en i uke 7 (blir vel uke 8 etter st Olavs sin regnemåte) som er vanlig prosedyre ved prøverør :)
 
Jeg har hatt Ivf og får derfor ul i uke 6-7, og på grunn av 1 sa og 5 kjemiske vil jeg få ul kontroll hver uke fra uke 6/7 :)
 
Ja, ringer legen på søndag når hun går på vakt. Så får jeg se hvor fort hun vil ha meg inn.
Blir nok ultralyd ukentlig fra uke 6 jaffal pga det som skjedde sist.
 
Ikke bestemt enda. Blir nok ikke før rundt uke 12 om det blir tenker jeg.
 
Usikker. Forrige graviditet dro vi på privat ul i uke 8. Fikk se hjerteslag og alt for så å finne ut at det var Ma i uke 10.

Mulig vi bestiller privat ul i uke 12-13 denne gangen.
 
Tror jeg bestiller tidlig ul privat ca i uke 10. Jeg hadde en MA i fjor og da gikk jeg helt til uke 13, men var ikke noe liv siden uke 9. Etter den tul i ca uke 10 venter jeg nok til oul:)
 
Siden vi har hatt prøverør så blir det flere ultralyder for oss før uke 12.
 
Pga exu med en eggleder mindre å en SA så får jeg kjempe tett oppfølging, med gynekologen min på speeddale så jeg kan ringe når jeg vil, å tidlig ul når jeg er 6 uker på vei, hvis jeg rekker å komme så langt denne gangen :smiley-angelic001
 
Blir en i uke 7 for å konstatere graviditet pga assistert befruktning.
 
Om en uke! Trodde først det var to jeg. Her går det fort i svinga! Da er jeg jo bare 5+4, det er vel ikke så mye å se da?
 
skal 18. april. Da er jeg 7+3.. da er der hvertall en liten strek og et bankende hjerte :)
 
Om en uke! Trodde først det var to jeg. Her går det fort i svinga! Da er jeg jo bare 5+4, det er vel ikke så mye å se da?

Jeg får time når de absolutt tidligst man se noe ifølge min gyn .. fått time den 13. April, da er jeg 6+1. Må vist være rundt 6 uker for å se noe:) men meget mulig man ser såvidt på 5+4 og :)
 
Jeg skal til gyn i uke 8. Regnes dette som tidlig ul eller må man dra på sykehus for det?
 
Back
Topp