Tidlig UL

Skal også ha tidlig ul, men er jo kun 3 uker enda.. :)

Vi skal på tidlig UL den 25.02, er da 8+2. I følge min bv app begynner det lille hjertet å slå allerede i dag❤️
Tre uker til ul, da er det jo en hel masse som har skjedd med reka!

Btv, jeg har holdt på å kaste opp tre ganger allerede i dag! Blæ... Dette blir nok en morsom dag på jobben om det fortsetter sånn:-P

tenker jeg skal bestille time til det :) hadde det med forrige også :) også skal jeg i uke 14 :) Jeg tok test om mandagen og allerede da begynte kæll'n og spørre om når vi skulle på UL liksom :laughing021 Vi var på UL midt i uke 13 med forrige og fikk allerede da vite kjønnet, så er vel det han er ute etter :p he he....

Sniker fra september :) jeg har hatt tidlig ultralyd nå 3 ganger, uke 7,8 og 9. Alle var utvendig og man så alt perfekt. Kommer an på hvordan livmoren er plassert. Dette er siste bilde fra uke 9, utvendig. :) lykke til! ImageUploadedByBV Forum1454513048.404003.jpg

Jeg vil på tidlig ul bare for å se hjerte slå :) så tenker å bestille time etterhvert.

Sniker fra sept :)
Her så vi hjertet slå i uke 6+1 på tidlig ul.

Vi skal på tidlig ultralyd, privat, den 13/2. Da er jeg i uke 6+6, så håper å se et bankende hjerte!
Er så nervøs på grunn av manglende symptomer på graviditeten, så drar egentlig for å slippe og tenke at noe er galt hele tiden.

Jeg satser på å få ordnet en tidlig ul, her vi bor får vist alle tilbud om ul for å se etter synlig kromosomfeil, men jeg vil ha for å se at alt er bra og det er frisk (tenker da ikke ting som Downs syndrom, men ting som er verre).

Vil ikke kunngjøre det før jeg føler meg trygg på de tingene :)
Tenkte å snakke med jordmor i neste uke

Jeg har fått urinveisinfeksjon og dro til legen i dag. Da tilbydde de en utvendig ultralyd:) var vist 6+3 og ikke 5+4:) så et lite korn inni livmora men kunne ikke høre hjertebank enda:):) jeg fikk beskjed om å komme tilbake om 4 uker for å høre hjerte slå og se utviklingen. Anbefaler å dra på tidlig ultralyd alt føles mer virkelig når du vet det er noe der som gir deg alle disse symptomene;)

Jeg har fått urinveisinfeksjon og dro til legen i dag. Da tilbydde de en utvendig ultralyd:) var vist 6+3 og ikke 5+4:) så et lite korn inni livmora men kunne ikke høre hjertebank enda:):) jeg fikk beskjed om å komme tilbake om 4 uker for å høre hjerte slå og se utviklingen. Anbefaler å dra på tidlig ultralyd alt føles mer virkelig når du vet det er noe der som gir deg alle disse symptomene;)
God bedring! Håper det går fort over med uvi.

Last edited:
Back
Topp