Tidlig UL!

Jea88

Betatt av forumet
Sensommerbarna 2016
Nå er jeg super letta❤️ Alt så bare bra ut på UL. Embryoet hadde en sterk hjerte-aksjon og beveget seg og så ut til å ha det fint inni der :) Jeg ble satt frem 5 dager og er 9+0 idag. Etter MA i September er det såå godt å få bekreftelse på at alt ser bra ut :D *Lykkelig*

Herlig:) Og ikke dumt å bli satt frem;)

Jaay, grattis :)

Ser ikke så mye da! Men fikk sett at den beveget seg en del og at hjertet slo❤️

Så gøy :D syns jeg ser hvor hode er og greier jeg :D det klør i fingrene etter å bestille en ny ul nå :p men håpe jeg klarer å vente til 3 februar vel :p

Jada, man ser faktisk ganske mye til at det lille knøttet bare er to cm :) Hodet er til høyre og beina til venstre. Den lille sirkelen nede til venstre under den lille, er plommesekken :)

Hehe, skjønner det klør i fingrene, ja! Men det er klart. 3 FEB. Vil du jo se VELDIG mye mer. Kanskje t.o.m kjønn ;)

Så kjekt å få se lille knøttet! Og veldig gøy å bli satt frem! :-)

Jada, man ser faktisk ganske mye til at det lille knøttet bare er to cm :) Hodet er til høyre og beina til venstre. Den lille sirkelen nede til venstre under den lille, er plommesekken :)

Hehe, skjønner det klør i fingrene, ja! Men det er klart. 3 FEB. Vil du jo se VELDIG mye mer. Kanskje t.o.m kjønn ;)
Ja det var det jeg tenkte jeg så også ❤️

Jada har tanken på at den må være flink til å posere så vi får sett det :D men tiden går sakte :p

Absolutt ikke ille å bli satt frem altså ;)

Veldig godt med en bekreftelse! Da kan man slippe skuldrene litt ned i hvertfall :) Og plutselig er det bare 3 uker igjen til 12 uker, i stedet for 4 uker. :)

Back
Topp