Tidlig UL

lillefrokentrille

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Da har jeg vært på UL.7+3. Min termin stemte.
Og jeg får ny UL i uke 12. Reka mi er frisk og rask, 134 hjerteslag i minuttet! <3 så surrealistisk!! Og kjempe glad! Veldig spesielt å se <3
d15e071e125a6f995a61e6cc8d77a67e

Herlig!! Gleder meg til jeg skal om to uker (er da 9+1).

Må være herlig følelse:D

Så kjekt! Skal på ny ul den 19.01, da er jeg 11 uker :-) Jeg var litt usikker på om jeg skulle få noen dager senere, da jeg leste en plass her inn, en som sa at de ikke kunne måle nakkefolderen før 11+5, så sendte en email, og spurte om det, og hun sa at de kunne måle den fra uke 11 :-)

Så herlig❤ godt det ikke bare jeg som har fått bilde av en reke på tul..hihi

Så herlig❤ godt det ikke bare jeg som har fått bilde av en reke på tul..hihi
Hun mente jeg måtte få med meg et skrytebilde hjem :D Svangerskapsdagboka jeg har bestillt er også kommet. Så gleder meg til å legge inn bildet og pusle.
Ble så virkelig nå :)

Hun mente jeg måtte få med meg et skrytebilde hjem :D Svangerskapsdagboka jeg har bestillt er også kommet. Så gleder meg til å legge inn bildet og pusle.
Ble så virkelig nå :)
Ja skrytebilde må man ha!! Jeg hr mitt i lommeboka så lenge, så jwg kan vise det frem❤ når jeg har fått ny UL går det jeg har nå i svangerskapsboka☺

Så herlig :D Det er en nydelig følelse å se det lille hjertet banke ❤ Vårt skrytebilde henger på kjøleskapet slik at vi kan se plomma vår hver dag ❤

Ja. Det var veldig rørende. Det lille hjertet hamret i vei. Vår lille ❤peanut❤ gleder meg til å kunne "rope" det ut. Alt føles så mye mer virkelig etter å sett hjerteslag!

Back
Topp