Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De opererer ikke mens du er gravid så du får nok tett oppfølging med hyppige celleprøver å operasjon etter svangerskapetNei eg har ikkje peiling. Ska ringe de øve nyttår å snakke med legen eg fikk brev av. Håpe det går Ann å vente els e eg redd eg kanskje må ta abort :/ men hva ei inne på prøver forumet så hva i samme situasjon å der skulle hu kun ha ekstra oppfølging og operer etter fødsel.
Spennende! Lykke til Kan jeg spørre om hvorfor du skal så tidlig? Trodde ikke de så noe særlig før uke 6/7Jeg skal på UL på sykehuset til mandag. Da er jeg 5+5
Takk Jeg har diabetes åsså sliter jeg pysisk, det er derfor jeg får så tidlig ul. Sist jeg var gravid hadde jeg ul i uke 5+2 så ikke så mye da bare den plommesekken eller hva det kalles.Spennende! Lykke til Kan jeg spørre om hvorfor du skal så tidlig? Trodde ikke de så noe særlig før uke 6/7
Åja. Skjønner. Lykke til!Takk Jeg har diabetes åsså sliter jeg pysisk, det er derfor jeg får så tidlig ul. Sist jeg var gravid hadde jeg ul i uke 5+2 så ikke så mye da bare den plommesekken eller hva det kalles.
TakkÅja. Skjønner. Lykke til!
Ja eg hva til jm nå i romjula å fikk utsatt operasjonen til oktober 2016, men som du sier så skal eg ha tett oppfølging av sykehuset.De opererer ikke mens du er gravid så du får nok tett oppfølging med hyppige celleprøver å operasjon etter svangerskapet
Så bra at du fikk vært hos jordmor i romjulen ☺ er godt å få ekspertsvarJa eg hva til jm nå i romjula å fikk utsatt operasjonen til oktober 2016, men som du sier så skal eg ha tett oppfølging av sykehuset.