Tidlig ul

Skal på tidlig UL da jeg har diabetes og blir tett fulgt opp. Vet ikke når enda, men ca uke 7 tenker jeg.
 
Regner med at jeg får tidlig UL i uke 10-13 pga risikosvangerskap. Hvis ikke betaler jeg gjerne 1300kr for privat :D
 
I forhold til altfor tidlig fødsel sist, sa de at hvis jeg ble gravid igjen ville jeg bli fulgt opp veldig tett med blant annet tidlig UL så da håper jeg de holder ord.

Legekontoret er stengt ut året, så ringer så fort jeg kan på nyåret!
 
Jeg gikk til privat sist i uke 8. Kommer til å gjøre det igjen hvis jeg ikke får henvisning av legen :)
 
Nei eg har ikkje peiling. Ska ringe de øve nyttår å snakke med legen eg fikk brev av. Håpe det går Ann å vente els e eg redd eg kanskje må ta abort :/ men hva ei inne på prøver forumet så hva i samme situasjon å der skulle hu kun ha ekstra oppfølging og operer etter fødsel.
De opererer ikke mens du er gravid så du får nok tett oppfølging med hyppige celleprøver å operasjon etter svangerskapet :)
 
Jeg skal på UL på sykehuset til mandag. Da er jeg 5+5 :)
Spennende! Lykke til :) Kan jeg spørre om hvorfor du skal så tidlig? Trodde ikke de så noe særlig før uke 6/7
 
Spennende! Lykke til :) Kan jeg spørre om hvorfor du skal så tidlig? Trodde ikke de så noe særlig før uke 6/7
Takk :) Jeg har diabetes åsså sliter jeg pysisk, det er derfor jeg får så tidlig ul. Sist jeg var gravid hadde jeg ul i uke 5+2 så ikke så mye da bare den plommesekken eller hva det kalles.
 
Takk :) Jeg har diabetes åsså sliter jeg pysisk, det er derfor jeg får så tidlig ul. Sist jeg var gravid hadde jeg ul i uke 5+2 så ikke så mye da bare den plommesekken eller hva det kalles.
Åja. Skjønner. Lykke til! :) ❤️
 
De opererer ikke mens du er gravid så du får nok tett oppfølging med hyppige celleprøver å operasjon etter svangerskapet :)
Ja eg hva til jm nå i romjula å fikk utsatt operasjonen til oktober 2016, men som du sier så skal eg ha tett oppfølging av sykehuset.
 
Back
Topp