LykkeligRose
Glad i forumet
Hva tenker dere om det?
Skal dere? I hvilken uke?
Skal dere? I hvilken uke?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal til legen øve nyttår, de har og ul aparat der. Men skal og be om henvisning til sykehuset før ul. Men dette er kunn pga MA i sommer der fosteret hadde våre dødt i heile 6 ukerpluss for det at eg har grove celleforandringer å skal egentlig operer den 19 januar, så må ha ekstra oppfølging i forhold til det.
Nei eg har ikkje peiling. Ska ringe de øve nyttår å snakke med legen eg fikk brev av. Håpe det går Ann å vente els e eg redd eg kanskje må ta abort :/ men hva ei inne på prøver forumet så hva i samme situasjon å der skulle hu kun ha ekstra oppfølging og operer etter fødsel.Off så utrolig forferdelig!vet du hvordan de skal ordne det i forhold til graviditeten? Kan de operere selv om du er gravid? Sender varme tanker <3
Pga min alder regner jeg med at jeg får like mange UL som for 3 år siden. Da fikk jeg ul uke 7,12,19, + noen til. Sist hadde jeg 7 stk.
Hvilken uke hadde du de 7?
Her blir det forøvrig ikke noe bedre.. Tenker tidlig UL uke 6 (privat, betaler selv), UL før uke 12 (pregmet-studien), to UL i uke 18-19 (pregmet og OUL), UL uke 28 (pregmet), 3D UL rundt uke 28-29 (privat, betaler selv) og UL uke 32 (pregmet)![]()
Hva er pregmet-studien?
Skrev nok litt rotete . Jeg mente at jeg fikk totalt 7 ul i forrige svangerskap . Dette pga at det regnes som risikosvangerskap når man er over 38 år ,pluss at jeg var overvektig.Hvilken uke hadde du de 7?
Her blir det forøvrig ikke noe bedre.. Tenker tidlig UL uke 6 (privat, betaler selv), UL før uke 12 (pregmet-studien), to UL i uke 18-19 (pregmet og OUL), UL uke 28 (pregmet), 3D UL rundt uke 28-29 (privat, betaler selv) og UL uke 32 (pregmet)![]()
Skrev nok litt rotete . Jeg mente at jeg fikk totalt 7 ul i forrige svangerskap . Dette pga at det regnes som risikosvangerskap når man er over 38 år ,pluss at jeg var overvektig.
Husker at jeg var på ul i uke 7,12 og 19.. De resterende 4 husker jeg ikke uketallene påVar nok bare jeg som skrev litt kronglete.. Mente så klart hvor mange uker du var når du gikk på hver av disse?![]()