Tidlig UL..

lillefrokentrille

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Jeg var hos legen idag. Og hun tok meg på alvor med tanke på mine bekymringer om magesmerter og at jeg hadde blæremola sist.
Hun sendte haste henvisning til UL. Hvis sykehuset ikke hadde tatt meg inn innen fredag skulle jeg ta kontakt med henne. Så skulle hun sende meg ned med nødrett papirer!! Veldig godt å få forståelse og støtte.
Men hva kan man forvente å se på UL i uke 4+5-5+0?

Hmm, man ser vel om embryoet er i riktig str i forhold til det normale og hjertet som banker og om det er plassert på riktig plass. Vet ikke helt. Du kan jo google, så får du nok opp noen bilder :)

Så bra at du blir tatt på alvor!

Jeg tror de kan se plommesekken, evt fosteranlegg. Men hjerteslag er nok noen dager for tidlig enda.

Lykke til, håper det går bra! ❤️

Hvis jeg hadde hatt mulighet, så ville jeg ventet til uke 6. Da banker hjertet, og man får litt mer info om alt er ok.. Men de ser jo om alt ser riktig ut i uke 4/5 også, om det ligger riktig etc.

Jeg er i uke 4+3 å det er ikke lett å se noe som helst men man kunne se at det skjer noe i livmoren men det er veldig tidlig. Jeg skal selv tilbake på onsdag så da håper jeg de ser noe mere.

Jeg er i uke 4+3 å det er ikke lett å se noe som helst men man kunne se at det skjer noe i livmoren men det er veldig tidlig. Jeg skal selv tilbake på onsdag så da håper jeg de ser noe mere.
De så heldigvis den sekken. Men veldig smått da. Fått ny time 6 jan :)

Det er jo bra ☺️ Det håper jeg de gjør på meg også når jeg skal tilbake til onsdag ☺️

Jeg var på tidelig ultralyd i forrige uke, da var jeg 5 1/2-6 uker på vei. De kunne se hjerteslagene og alt så bra ut:D Var en uke mindre på vei enn jeg trodde..

Back
Topp