Tidlig UL

MammaIda

Betatt av forumet
Er det noen som vet om det er muligheter for tidlig UL i Moss-området? Eller må man inn til Oslo?

En venninna som bor i moss sa hun skule ta ul i moss noe som hetter Den gule huset .vet ikke hvor det ligger kan spørre hun hvis du vet ikke hvor det er!

Ei venninne har nylig tatt tidlig ul der, og sa det var så verdt det! De var så hyggelige, imøtekommende og flinke sa hu :)

Da er det bare for meg å bestille time snaaaart :) Var på tidlig UL forrige gang også, men da gikk det ikke så bra (BO), så hååååper det er et bankende hjerte der inne denne gangen.. Håper håper håper ❤️

Da er det bare for meg å bestille time snaaaart :) Var på tidlig UL forrige gang også, men da gikk det ikke så bra (BO), så hååååper det er et bankende hjerte der inne denne gangen.. Håper håper håper ❤️
Hva står BO for?

Hva står BO for?

Blighted ovum - tom fostersekk. Kroppen tror den er gravid og støter ikke ut fostersekken. Var på UL i uke 8, var sånn jeg fant det ut. Måtte riktignok ta hCG-prøver 2 ganger i uka i 3 uker etterpå før legen var helt sikker, og jeg fikk medisinsk abort.ImageUploadedByBV Forum1444587036.865448.jpg

Back
Topp