Tidlig ul

Panamama

Glad i forumet
Da fikk jeg akkurat telefon fra sykehuset om at de hadde en time til meg i morgen for å finne ut hvor langt jeg er på vei! Både spennende og skummelt på engang- men regner ikke med at de ser så mye enda. Kan jo bare håpe på et bankende hjerte ❤️

Ja! Veldig :D Men jeg tror ikke jeg klarer å slappe helt av hvis det er for tidlig til å se et hjerte som slår :P Skulle ønske vi kunne hoppe herfra til uke 12 nå hele gjengen ;)

Føler tiden mot uke 12 tar en hel evighet :'(
Men igjen så sa jeg til mannen min i går kveld at vi plutselig har jo vært gravide i en hel uke nå ;)

Oi, så spennende :) bra du fikk time i morgen da, så blir ikke ventetiden sååå lang, hehe :P

Oi, så spennende :) bra du fikk time i morgen da, så blir ikke ventetiden sååå lang, hehe :p
Ja, det gikk veldig fort! Jeg var hos legen i går og i dag ringte de :D Skal dit klokka 14 så da får vi se hva som finnes der inne :P
Føler meg så lite gravid om dagen, utenom veldig ømme/tunge pupper, så det er nesten så jeg venter at de skal si; jammen, du er jo ikke gravid! Haha :P

Ja, det gikk veldig fort! Jeg var hos legen i går og i dag ringte de :D Skal dit klokka 14 så da får vi se hva som finnes der inne :p
Føler meg så lite gravid om dagen, utenom veldig ømme/tunge pupper, så det er nesten så jeg venter at de skal si; jammen, du er jo ikke gravid! Haha :p

Blir Spennende å høre resultatet av ultralyden da :)

Ja, det gikk veldig fort! Jeg var hos legen i går og i dag ringte de :D Skal dit klokka 14 så da får vi se hva som finnes der inne :p
Føler meg så lite gravid om dagen, utenom veldig ømme/tunge pupper, så det er nesten så jeg venter at de skal si; jammen, du er jo ikke gravid! Haha :p
Hvordan gikk det??? :)

Back
Topp