Tidlig UL

LykkeligRose

Glad i forumet
Hei,

Hvor mye koster tidlig ul hos privat gynekolog sånn ca?:)

Jeg skulle egentlig ta celleprøve før vi ble gravid, men rakk plutselig ikke det. Ut i fra det jeg leser skal jeg fint kunne ta den selv under graviditet, så tenkte jeg kunne kombinere det med en tidlig ul i uke 7, så en i uke 12 :)
 
Sist var jeg på volvat, der kostet det ca 1400kr :)
 
Selve ultralyden kostet ca 1000 hos hausken da jeg var der for 6 mndr siden ca. Mener d var ca det hvertfall:)
 
Har du gode erfaringer derifra?:) i Oslo da eller?

I Bergen :) Syntes det var ganske greit :)

Jeg var også til ultralydklinikken i Bergen for 3D og der følte jeg meg bedre tatt vare på :) det er her jeg har bestilt time til tidlig ul denne gangen :)

Har de ultralydklinikken der du bor?
 
Jeg tenkte å dra til Vika Fysikalske Institutt (e.l.). Der jobber gynekologen jeg var hos da jeg var gravid med veslejenta mi, og det koster "bare" 900 + bilder.
 
Har fått anbefalt ultralydklinikken :) vi har også tenkt oss på tidlig ul, hvilken uke er best?
 
Har fått anbefalt ultralydklinikken :) vi har også tenkt oss på tidlig ul, hvilken uke er best?

Ultralydklinikken sier mellom uke 7-14 på tidlig ul.

Forrige graviditet ville gyn ha meg inn i uke 9 fordi han mente det var en av de beste ukene. Han anbefalte vel 9-11 eller noe! Husker ikke helt.

Jeg skal i uke 10+5 denne gangen. Samme dag som det er planleggingsdag i bhg, så da har jeg fått fri og så blir mann og lillegutt med:)
 
Back
Topp