Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har bestilt meg timer hos Oslo jordmor- og ultralydklinikk i
Uke 7
Uke 10
Uke 13 og
Uke 28 3D/4D
Noen som har erfaring med dem?
Gleder meg til å se lille spiren om to uker!![]()
Hvor tidlig får man utvendig UL?
Har lyst å bestille time til rundt 8-9 uker men husker ikke om det var innvendig eller utvendig jeg hadde da? (Har vært mye på UL ved de andre sv.skapene og orker ikke innvendig viss jeg ikke må ).
Ja, var innom de i dag og fikk rekvisisjon til hcg-målinger hos Fürst og fikk veldig godt inntrykk av Stine - utrolig koselig! Håper alt går bra med lille spiren så jeg kan få den planlagte oppfølgingen derEr det de i Majorstua krysset? Isåfall har jeg veldig gid erfaring fra sist gang jeg var gravid. Måtte desverre ta abort, men fikk fantastisk oppfølging av Stine der som også jobber på Ullevål og fulgte oss opp der også.
Hvor mye må du betale for de 4 oppfølgingene?Ja, var innom de i dag og fikk rekvisisjon til hcg-målinger hos Fürst og fikk veldig godt inntrykk av Stine - utrolig koselig! Håper alt går bra med lille spiren så jeg kan få den planlagte oppfølgingen der![]()
Mente ikke per gang, men om jeg også burde bestille pakke med en gang om det ble mye billigereHvor mye må du betale for de 4 oppfølgingene?
Vi kommer også til å ta tidlig ul hos henne også før uke 12 som jeg får på Ullevål, men bare lurer på hvor mye jeg kan planlegge å bruke![]()
Ja jeg vet, så at du skulle ha 4 som var litt utenom så lurte på om du hadde fått en bra prisVi har ikke avtalt noen spesiell pris, men på nettsidene står det at de tar 3200kr for pakke med ultralyd i uke 8, 12 og 28. Normalt ville det kostet 3650kr. http://jordmorklinikken.no/prisliste/