Tidlig UL

-Lilletrille-

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Hvor tidlig får man utvendig UL? :)
Har lyst å bestille time til rundt 8-9 uker men husker ikke om det var innvendig eller utvendig jeg hadde da? (Har vært mye på UL ved de andre sv.skapene og orker ikke innvendig viss jeg ikke må ).

Tidligste jeg har vært på utvendig var 5+3 - så fullt mulig for mange ❤️ Jeg tenker du kan spørre i allefall :)
Det skal jeg :) har ei jeg har gått til de andre gangene (privat jordmor) og mener jeg var der rundt uke 8. Men har jo helt glemt om det var utvendig. Men trooor jeg fikk utvendig. Mener hun sa noe sånt som "vi prøver utvendig først, viss det går. Viss ikke tar vi innvendig). :)

Da har jeg fått time på sykehuset til tidlig UL :-) 4. September da er jeg er 9 uker. Får ganske tett oppfølging siden jeg har mistet flere. Grugleder meg og håper at jeg fortsatt er gravid når den tid kommer :-)

Linda Johansen på Oslo city. Hyggelig dame og du får litt kjapp informasjon om status, hører hjertelyd og får med bilder hjem :)
Jeg var hos Linda Johansen når jeg gikk igjennom MA i vår. Det var rett og slett en traumatisk opplevelse - jeg unner ingen å gå til henne. Hun er sikkert helt grei å gå til om alt er i orden, men en risikerer jo alltids at noe ikke er som det skal, og da er ikke hun den du ønsker å møte. I motsetning til hva navnet kan gi inntrykk av, er hun russisk (?) og tøff i væremåten. Null empati. Jeg håper aldri jeg møter tilsvarende menneske i helsevesenet noengang.

Linda Johansen på Oslo city. Hyggelig dame og du får litt kjapp informasjon om status, hører hjertelyd og får med bilder hjem :)
Åh, gud, hu var ikke ålreit med meg. Jeg grein hele timen. . Var hardhendt og streng (kan hende jeg var ekstremt hormonell og redd, jeg var der for en blødning )

Åh, gud, hu var ikke ålreit med meg. Jeg grein hele timen. . Var hardhendt og streng (kan hende jeg var ekstremt hormonell og redd, jeg var der for en blødning )
Da har du samme erfaring som meg. Veldig leit å høre :( En trenger empati og omsorg i en slik situasjon!

Jeg var hos Linda Johansen når jeg gikk igjennom MA i vår. Det var rett og slett en traumatisk opplevelse - jeg unner ingen å gå til henne. Hun er sikkert helt grei å gå til om alt er i orden, men en risikerer jo alltids at noe ikke er som det skal, og da er ikke hun den du ønsker å møte. I motsetning til hva navnet kan gi inntrykk av, er hun russisk (?) og tøff i væremåten. Null empati. Jeg håper aldri jeg møter tilsvarende menneske i helsevesenet noengang.
Jeg har også vært hos henne og støtter denne kommentaren.

Back
Topp