Tidlig ul

Mininr3

Glad i forumet
Januarlykke 2016
Oktoberlykke2020❤
Etter en ma i forrige svangerskap rundt uke 5 har jeg ikke helt klart å slappe av denne gangen. Går konstant å kjenner etter alle symptomer, og det er slitsomt! Ringte derfor til gynekologen istad, og hadde fryktelig flaks. Han hadde fått en avbestilling på torsdag, ellers var det ikke noe ledig før i august :)

Men det jeg lurer på er, får jeg egentlig sett at alt er bra og det er liv der? Er jo ikke mer enn 5+5 på torsdag, om mine beregninger er riktige såklart..

Det er veldig tidelig, hjertet har vel ikke begynt å slå enda, eller? Beste hadde vært ei uke senere, men kanskje?

Jeg er litt usikker. På den ene app'en jeg har så stod det på uke 5+0 at hjertet begynte å slå.
Lykke til ihvertfall!:D

Det jeg tenkte og, men når det enten var torsdag eller uti august, så tok jeg jo torsdag. Men fryktelig redd det ikke er noe poeng ja..

Uti august er det jo oul

Sniker fra august jeg :) Selv om det står på nettet at hjertet skal begynne å banke i uke 5 så er det jo ikke sikkert at det gjør det,at det følger den utviklingen slavisk liksom. Jeg hadde ultralyd som han fastsatte til 6+4,og da hadde hjertene akkurat begynt å slå her. Så du kan jo være heldig,men det kan jo også gi deg en hel der mer bekymringer dersom hjertet ikke slår enda. Er ingen privat du heller kan gå til litt senere da så du er litt mer sikker på at det er i gang når du er der? Uansett; Lykke til :)

Ja, det er noe med at det kan skape ekstra bekymringer. Men i august er det som nevnt oul. Dette er en privat gynekolog, med noe ekstrem pågang:p spørs vel om det kanskje er lurest å utsette det noen uker og heller reise litt lenger unna til en annen gynekolog.

Jeg bestilte time til tidlig ul idag og ville egentlig ha når jeg var 6+2, men de synes dette var for tidlig og ville jeg ihvertfall skulle vente over den helgen. Så da ble det time når jeg er 6+6 isteden :) De ville ikke at jeg skulle bli engstelig hvis det ikke var noe å se pga det var for tidlig... tror kanskje jeg ville ha ventet hvis jeg var deg :)

Det er vel det jeg har kommet frem til selv også nå:) venter heller noen uker enn å gå nervøst rundt en evighet:p kan jo hende legen min vil sende en henvisning og, hvis jeg har flaks:)

Takk for alle svar:)

Back
Topp