Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, vanligvis må man betale selv om man ønsker tidlig UL.Er det bare noe en kan få uten videre? Husker ikke No fra forrige gang jeg da blødde jeg i uke 8 ell No så da fikk jeg uansett!
Jeg er 6 uker i morra, så da blir det nok ikke til uka :/ Men vi får seJeg fikk beskjed fra fertilitetsklinikken på St. Olavs at de tar inn gravide til tidlig UL fra uke 7Jeg venter på innkallelse nå, og har fått tilbud om å få komme fordi jeg har blitt gravid etter hormonbehandling pga PCOS.
Jeg hadde en spontan abort 11april. Å det er fra den blødningsdagen vi regner fra ang denne graviditeten, håper det da er "nok" til å få ul. Jeg tror jo heller ikke på at jeg er gravid nesten. Å har masse murringer i magen. :/
Tusen takk <3
Det er greit å vente så man er noen uker på vei, så blir vel 14 dager til eller no. Håper legen er litt enig med meg der :/
Absolutt.. Har litt små smerter i magen i kveld, er litt redd det ikke går denne gangen hellertenker alt for mye på det. :/
Brå så søt du er <3 takker for det. Trenger det.Skjønne akkurat ka du meine! Har følt det sånn til og fra i jaffall fira uker, utrolig slitsomt. Prøve bare å tenka om det e ment to be, så e det ment to be <3 Men vanskelig e detSende deg litt positivt tankestøv
..og ei rektig god natt søvn
![]()