Tidlig ul

Alita

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberlykke 2015
hvor langt på vei var du når du var på tidlig ul?
Hva fikk dere se?

Ååh er så spent! Og redd for at det ikke er noe der... :o

Jaaaa, vil bare ha ul overstått. Gruer meg skikkelig :(

Var i uke 5 + 0 og uke 6 + 0. På første, i uke 5 + 0, så man bare to små spirer uten hjerteaktivitet (som forventet altså, det er for tidlig for hjerteaktivitet). I uke 6 + 0 så man enkelt den spiren som hadde klart seg og hjertet som banket i full fart :).

Lykke til til både deg, Heila, og Alita! Det kommer til å gå kjempefint for dere begge to! :Heartred

Var i uke 5 + 0 og uke 6 + 0. På første, i uke 5 + 0, så man bare to små spirer uten hjerteaktivitet (som forventet altså, det er for tidlig for hjerteaktivitet). I uke 6 + 0 så man enkelt den spiren som hadde klart seg og hjertet som banket i full fart :).

Lykke til til både deg, Heila, og Alita! Det kommer til å gå kjempefint for dere begge to! :Heartred
Tusen takk, bare 6 dager igjen...

Vi var der på akkurat 7 uker, og det var en liten klump, med full hjerteaktivitet på 132 ❤️ nå er jeg 18+0 og snart halvveis med jentepuls ;) lykke lykke til :)

Vi var der på akkurat 7 uker, og det var en liten klump, med full hjerteaktivitet på 132 ❤️ nå er jeg 18+0 og snart halvveis med jentepuls ;) lykke lykke til :)
Åh nå gleder jeg meg! Jeg skal nå på torsdag og er da 7+1 :)

Lykke til på ultralyd Alita :) Jeg skal på ultralyd rett etter påske,da er jeg 7+4.Gleder meg veldig,om alt ser bra ut blir det jo mer virkelig :)

Lykke til i morgen, Alita!!! :)

Så moro å høre! Det er virkelig en spesiell følelse :-)

Så herlig, Alita! Det første møtet på UL er magisk og enda bedre blir det i tiden fremover. Gratulerer med vel overstått tidlig-UL! :)

I dag fikk vi se ett bankende hjerte, 9,8 mm stort og helt perfekt :) :)
Dårlig utstyr hos gyn, så vi fikk ingen bilder. Men ÅHHHH så glad jeg er!!!!!!!
Ville gjerne like innlegget flere ganger :D
Jeg skal inn på mandag... hvis jeg tør :)

Back
Topp