Tidlig ul

Fikk du høre hjertet også?
Godt å få se med egne øyne det skjer noe inni der ♡

Da er jeg ferdig med min ul :) min lille spire var ca 8-9mm og ca 7uker... Hjertet slo som bare det :)

Men jeg må si at jeg er ikke helt fornøyd med ultraportalen. Så ved neste ul kanskje jeg velger en annen plass ;)

Så deilig å se/høre! Gratulerer!
Kan jeg spørre om hva du var misfornøyd med? <3

Gratulerer med bankende hjerte ♡

Gratulerer:) Så gøy:) Vi skal 11/12. Gleder meg!

Så deilig å se/høre! Gratulerer!
Kan jeg spørre om hva du var misfornøyd med? <3

Hun forklarte liksom ikke? Å når hun tok utenpå, så vi bare denne sekken uten foster inni! Fikk litt panikk å sa jaja der er det tomt. Hun sa ingenting å brukte lang tid på å finne noe. Måtte ta innvendig og da var det ikke noe problem. Men virket som hun helst ville unngå innvendig? Nei, jeg vet ikke.. Men ble ikke helt fornøyd. Men glad er jeg for å se hjertet slå da ;)

Hun forklarte liksom ikke? Å når hun tok utenpå, så vi bare denne sekken uten foster inni! Fikk litt panikk å sa jaja der er det tomt. Hun sa ingenting å brukte lang tid på å finne noe. Måtte ta innvendig og da var det ikke noe problem. Men virket som hun helst ville unngå innvendig? Nei, jeg vet ikke.. Men ble ikke helt fornøyd. Men glad er jeg for å se hjertet slå da ;)
Ja, det hørtes ikke akkurat imponerende ut gitt...Men godt du i alle fall fikk sett hjertet. Håper på bedre opplevelse neste gang:)

Gullskatt juli12:)

For det første: gratulerer med lillespire og hjertebank! :)

For det andre: kjedelig opplevelse, måtte ha vært noen andre det enn hun jeg hadde. Hun jeg hadde tok innvendig med en gang, og hun pratet mye om lille spira, svangerskapslengde, hjertebanka, når organene starter å utvikle seg osv :o

Gratulerer!!

Jeg var også bare halvveis fornøyd med ultraportalen, men i motsetning til deg er jeg glad for at hun forsøkte med utvendig først :) hadde egentlig grudd meg litt til innvendig, så da synes jeg det var fint at hun undersøkte hva vi kunne se med utvendig først! Men hun forklarte veldig lite for oss også.. Hun svarte når jeg stilte spørsmål, men ellers satt hun bare og tok bilder :P fikk sikkert 12 bilder da, inkludert tre digitale, så sånn sett er jeg fornøyd. Men det var jo satt av 45 min til undersøkelsen, og vi var der maks 15 min! Et dyrt kvarter, for å si det sånn! Men det viktigste for meg var å få sjekka CRL og hjerterytmen :)

Gratulerer med overstått ul og frisk og rask bøllefrø :)
Kjedelig at selve undersøkelsen var så dårlig da.. Synes ikke det virker som de tenker over at vi gravide gleder oss til ul lenge og teller uker, dager og timer :P jeg skal ikke på tidlig ul jeg :( men skal bestille ekstra ul dersom vi ikke får vite kjønn på oul :)

For det første: gratulerer med lillespire og hjertebank! :)

For det andre: kjedelig opplevelse, måtte ha vært noen andre det enn hun jeg hadde. Hun jeg hadde tok innvendig med en gang, og hun pratet mye om lille spira, svangerskapslengde, hjertebanka, når organene starter å utvikle seg osv :o

De er jo flere som jobber der :) så kan no hende vi ikke hadde samme dame ;) men jeg er jo fornøyd, men kunne jo ha tenkt meg litt mere. Ikke bare ligge der liksom. Men men :p

Gratulerer!!

Jeg var også bare halvveis fornøyd med ultraportalen, men i motsetning til deg er jeg glad for at hun forsøkte med utvendig først :) hadde egentlig grudd meg litt til innvendig, så da synes jeg det var fint at hun undersøkte hva vi kunne se med utvendig først! Men hun forklarte veldig lite for oss også.. Hun svarte når jeg stilte spørsmål, men ellers satt hun bare og tok bilder :P fikk sikkert 12 bilder da, inkludert tre digitale, så sånn sett er jeg fornøyd. Men det var jo satt av 45 min til undersøkelsen, og vi var der maks 15 min! Et dyrt kvarter, for å si det sånn! Men det viktigste for meg var å få sjekka CRL og hjerterytmen :)

Jeg var jo glad hun prøvde utvendig først, men når det ble så vanskelig å se så syns jeg det er greit innvendig. Det er dyrt! Var sikkert der i 15 min jeg å...

Back
Topp