tidlig ul

Askepott<3

Glad i forumet
Augustlykke 2015
om man er på tidlig ul og går før hjertet begynner å slå, får man "automatisk" ny time et par uker etter (ca) ?

jeg ble henvist til gynekolog av legen, hennes forslag men takker ikke nei:) jeg skal på Fredag, er bare 5+1 på Fredag så sannsynligheten for å se er hjerte som banker er vel liten!

Jaja, om jeg ikke får ny time kan jeg jo prøve å bestille en privat et sted de tar inn før uke 8:)

spennende skal det bli uansett:)

Så spennende, håper du får se et bankende hjerte <3

Jeg har fått komme til Klinikk Hausken i uke 7 +1, for å sjekke at hjertet banker før jeg slipper nyheten på julaften.
Men de er vel kun i Bergen og Haugesund, så spørs jo hvor i landet du holder til :) Og om du har behov for det da. Du kan jo være heldig på fredag også =)

Så spennende, håper du får se et bankende hjerte <3
Det hadde Vært helt fantastisk men jeg har ikke forhåpninger om å se et bankende hjerte på ul når jeg er 5+1, Googlet litt og det virker som de fleste så det rundt uke 6-7 :) håper jeg får komme tilbake:)

Jeg har fått komme til Klinikk Hausken i uke 7 +1, for å sjekke at hjertet banker før jeg slipper nyheten på julaften.
Men de er vel kun i Bergen og Haugesund, så spørs jo hvor i landet du holder til :) Og om du har behov for det da. Du kan jo være heldig på fredag også =)
ja jeg har ikke hørt med det andre stedet (som jeg vet om) her enda, får se etter Fredag om jeg får ny henvisning eller ei:)

Jeg ringte i dag og flyttet timen til neste Fredag! Da er jo sannsynligheten for å se et bankende hjerte større:) men må og ha i bakhodet at det og kan være for tidlig. Jeg vil i alle fall være 6+1 neste Fredag:)

Back
Topp