Tidlig UL

lotta86

Blir kjent med forumet
Hei :) hvis vi går på tidlig UL fra uke 9 til 12 og får henvisning av legen, får vi da med bilde av spiren?

kommer nok an på hvem som utfører ultralyden, men mest sannsynligvis ja. Jeg har hvertfall fått det når jeg har vært på tidlig ul, samt hos legen.

Jeg har alltid fått :)

Det høres bra ut :)

kommer nok an på hvem som utfører ultralyden, men mest sannsynligvis ja. Jeg har hvertfall fått det når jeg har vært på tidlig ul, samt hos legen.
Jeg har alltid fått :)
Så lenge man spør så er sjansen større for å få.
Dere som har vært på tidlig UL, har dere noen tips til hvordan man kan nå frem til lege ang ønsker om dette? Skal på 1.kontroll om en uke, er da 10uker. Håper over alt at jeg blir henvist til tidlig UL, for vil vite om alt er bra der inne..♡ Er bare så redd for at jeg ikke får det..

jeg bestilte tidlig ul selv (og betalte 600,- for det). Er veldig glad for at jeg gjorde det. Men for å få henvisng.. kanskje si du er veldig bekymra? så for at du skal få slappe av og nyte jula, så trenger du en slik?

Nå har det seg slik at jeg har en lege som har ett eldre ultralydapparat, så på hver svangerskapskontroll, så fikk jeg en titt på baby.

Hvis du ikke har en medisinsk grunn så må du nok betale selv. Vi har god grunn til UL. Samme sist gang.
Med første fikk vi UL pga jeg ble gravid med pergotime. Så en ekstra pga blødning etter sex.

Dere som har vært på tidlig UL, har dere noen tips til hvordan man kan nå frem til lege ang ønsker om dette? Skal på 1.kontroll om en uke, er da 10uker. Håper over alt at jeg blir henvist til tidlig UL, for vil vite om alt er bra der inne..♡ Er bare så redd for at jeg ikke får det..
Forrige svangerskap var jeg inne for noe annet så fikk ul i både uke 6 og 8.
Denne gangen drar jeg privat og betaler selv. Hakke giddi å spørre legen etter henvisning engang.

Back
Topp