Tidlig UL

Aprikosblomst

Elsker forumet
Har fått time til tidlig UL i morgen :)

Er knallspent.. Ringte Ultraportalen her i Trondheim, og fikk time i morgen kl. 15.
De er egentlig greit fullbooka uka her, men var ikke noe problem å få skvisa meg inn når jeg fortalte om mine tidligere SA'er :)

Grugleder meg. Er 7+1 i morgen. Er det noe å se da???

Og til dere som bor i Trondheim og omegn, og har vært på ultrapotalen. Hvor ligger det? Gikk tur en kveld og holdt på å leita meg ihjel. Fant det ikke. Står at det ligger i kjøpmannsgata 51, og det er vel like ved bakkebru og solsiden? Om noen har en nøyere beskrivelse blir jeg evig glad :D

Har fått time til tidlig UL i morgen :)

Er knallspent.. Ringte Ultraportalen her i Trondheim, og fikk time i morgen kl. 15.
De er egentlig greit fullbooka uka her, men var ikke noe problem å få skvisa meg inn når jeg fortalte om mine tidligere SA'er :)

Grugleder meg. Er 7+1 i morgen. Er det noe å se da???

Og til dere som bor i Trondheim og omegn, og har vært på ultrapotalen. Hvor ligger det? Gikk tur en kveld og holdt på å leita meg ihjel. Fant det ikke. Står at det ligger i kjøpmannsgata 51, og det er vel like ved bakkebru og solsiden? Om noen har en nøyere beskrivelse blir jeg evig glad :D

Kan ikke hjelpe deg stort, men jeg skal på Ultraportalen på onsdag :) kjøpmannsgata 51 er jo iallefall en del av bryggene, det røde bygget ved siden av den "store" parkeringsplassen. Stod det ingenting ved døra? Lurer på om hovedinngangen ligger på langsida, altså med inngang fra parkeringsplassen. Vil ikke si at det ligger ved Solsiden men :P

Kan ikke hjelpe deg stort, men jeg skal på Ultraportalen på onsdag :) kjøpmannsgata 51 er jo iallefall en del av bryggene, det røde bygget ved siden av den "store" parkeringsplassen. Stod det ingenting ved døra? Lurer på om hovedinngangen ligger på langsida, altså med inngang fra parkeringsplassen. Vil ikke si at det ligger ved Solsiden men :p

Haha, takk - det hjalp :) i følge kartet mitt ligger det veldig nærme solsiden og på andre siden av veien (ikke ved brygga) så jeg ble jo helt tullerusk :P
Da regner jeg med vi finner frem! :)

Bor også i Trondheim! :) skal bestille tidlig ul selv i uke 7/8! Tror du jeg nå hive meg rundt å bestille allerede nå? Er 4+3 i dag!
Masse lykke til i morgen da! Spennende! :D

Bor også i Trondheim! :) skal bestille tidlig ul selv i uke 7/8! Tror du jeg nå hive meg rundt å bestille allerede nå? Er 4+3 i dag!
Masse lykke til i morgen da! Spennende! :D

Tusen takk! :)
Ja, det kan være lurt, sjekka nettbestillinga og da var det lite å velge i :) Så skal jeg hjem til jul, og orker ikke å kjøre tilbake (2 timer hver vei) ut i desember :) bare å bestille i vei :D

Jeg skal også bestille meg tidlig ul, del gjerne erfaring fra ultraportalen og evt veibeskrivelse ;) ;) når er det normalt med tidlig ul egentlig??

Jeg skal også bestille meg tidlig ul, del gjerne erfaring fra ultraportalen og evt veibeskrivelse ;) ;) når er det normalt med tidlig ul egentlig??

Tror jeg har funnet det ut nå, det ligger på samme side av brygga/elva som Sonans og Norges kreative fagskole, hvis jeg har sett rett skal det ligge like ved siden av Ai Suma (restaurant) og Frontal Solutions :) det skal være i bygge ved siden av dette.

Har hørt mye positivt om Ultraportalen, så er spent på morgendagen :)
Tror det er normalt alt fra uke 6-12 :)

Tusen takk! :)
Ja, det kan være lurt, sjekka nettbestillinga og da var det lite å velge i :) Så skal jeg hjem til jul, og orker ikke å kjøre tilbake (2 timer hver vei) ut i desember :) bare å bestille i vei :D
Da skal jeg få bestilt time! :D gøy å telle ned til noe som er litt nærmere enn 12 uker! :P
Du må dele erfaringen din da! Jeg står mellom de og medicus! :)

Da skal jeg få bestilt time! :D gøy å telle ned til noe som er litt nærmere enn 12 uker! :p
Du må dele erfaringen din da! Jeg står mellom de og medicus! :)

Det samme gjorde jeg, men ble ultraportalen på sparket da de har lengst åpent, og jeg kunne ringe de i sted :)

Skal jeg gjøre, skal si fra hvordan det går i morgen uansett utfall :D

Heldige er dere som kan bestille privat ul... Nærmeste her er i Tromsø - 60 mil unna, så det er ikke så aktuelt her... :(

Men Lykke til dere som skal på tidlig ul :D

Begynner å nærme seg nå! Må fortelle hvordan de er da :) skal dit neste uke :)

Back
Topp