Tidlig ul

Yuni

Forelsket i forumet
Etter to små blødninger fikk jeg time hos gynekolog for tidlig ul for å sjekke at alt var ok. Var litt bekymret etter blødningene og litt brun utflod kan man si. Trodde jeg var 7+6 på vei før jeg kom dit, beregnet etter siste menstruasjon.
Gynekologen var veldig hyggelig, han tok først celle og bakterieprøver og kjente på livmor. Så var det tid for ul, og joda der var det en liten krabat som sprella rundt :) Hjertet slo også tydelig så alt stod bare bra til :)
Etter undersøkelsen fant han ut jeg er 10 uker gravid, altså 9+6 så termin ble 3 uker tidligere enn beregnet :)

Etter to små blødninger fikk jeg time hos gynekolog for tidlig ul for å sjekke at alt var ok. Var litt bekymret etter blødningene og litt brun utflod kan man si. Trodde jeg var 7+6 på vei før jeg kom dit, beregnet etter siste menstruasjon.
Gynekologen var veldig hyggelig, han tok først celle og bakterieprøver og kjente på livmor. Så var det tid for ul, og joda der var det en liten krabat som sprella rundt :) Hjertet slo også tydelig så alt stod bare bra til :)
Etter undersøkelsen fant han ut jeg er 10 uker gravid, altså 9+6 så termin ble 3 uker tidligere enn beregnet :)

Supert! :D Sa han hva som kunne gjøre til at du blødde?

Sent from my iPhone using BV Forum

Oi :) så greit å hoppe 3 uker frem sånn plutselig :) så bra alt var i orden :)

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Så bra :) 3 uker frem?? Det tror jeg er av de sjeldnere ;) har du hatt ustabile/lange sykluser?

TuMmY LoVe

Så bra :) 3 uker frem?? Det tror jeg er av de sjeldnere ;) har du hatt ustabile/lange sykluser?

TuMmY LoVe

Nei... Har alltid vært veldig stabil og gikk på ppiller til begynnelsen av juni. Hadde menstruasjon 19 juli. Trodde heller det var vanlig å bli flytta bak? Men lille var 3 cm så det skulle stemme mente legen. Fikk ny time 30.09 og :)

Men jeg hadde siste mens 30 JUNI, og er bare 9+4 i dag... Når fikk du termin?

Men du er heldig da;) de fleste blir satt bakover;)

TuMmY LoVe

Oi! Blir spennende neste UL om det stemmer fortsatt ;) Greit å være ferdig med 3 uker sånn plutselig :) Jeg hadde siste mens 21.juni og jeg er bare 9+4. Men jeg har litt lang syklus, så passer ikke inn i 28 dagers syklusen :p

Ja var ikke helt dumt å hoppe 3 uker frem :)
Han mente ca 5 april!
Ikke for å være tverr, jeg bare skjønner ikke ;) 19 juli er jo kun 7 uker siden, og han mener du er 10 uker på vei.... Får ikke det til å stemme... Men er du sikker på at 19 juli var en normal mens?

TuMmY LoVe

Oi! Blir spennende neste UL om det stemmer fortsatt ;) Greit å være ferdig med 3 uker sånn plutselig :) Jeg hadde siste mens 21.juni og jeg er bare 9+4. Men jeg har litt lang syklus, så passer ikke inn i 28 dagers syklusen :p
Vi er like langt vi da :) men jeg hadde siste mens 30/6 men 28 dagers syklus ;)

TuMmY LoVe

Så kjekt:-) :-) må vær herlig å plutselig vær 3 uker lengre, heldigris hihi ;-)

Så godt å få se at alt sto bra til :D Akkurat 9+6 i dag jeg også, men jeg hadde siste mens 2 Juli,og termin er 7 April.. :)

Jente 2003 ❤️
? - 2015 ❤️

ikke feil når det går den veie da ;)

Ikke for å være tverr, jeg bare skjønner ikke ;) 19 juli er jo kun 7 uker siden, og han mener du er 10 uker på vei.... Får ikke det til å stemme... Men er du sikker på at 19 juli var en normal mens?

TuMmY LoVe

Nei er jo ikke det. Trodde det var mens men kan jo ha vært noe annet?

Nei er jo ikke det. Trodde det var mens men kan jo ha vært noe annet?
Mange som har tilnærmet lik blødni G når mens skulle vært ;) men spiller jo ingen rolle;) gøy å hoppe 3 uker på en dag ihvertfall;) hadde vært verre om du ble satt tilbake 3 uker!!

TuMmY LoVe

Mange som har tilnærmet lik blødni G når mens skulle vært ;) men spiller jo ingen rolle;) gøy å hoppe 3 uker på en dag ihvertfall;) hadde vært verre om du ble satt tilbake 3 uker!!

TuMmY LoVe

Uff ja tre uker til med kvalme, mye bedre å bli flyttet frem :)
Er det mulig at siden jeg akkurat sluttet på ppiller at syklusen er ute av lage kanskje?

Back
Topp