Tidlig UL

Elledille

Ønsker nr. 3
Da har jeg hatt ul, og det var så lite at hun dro litt på det før hun konstanterte atdet var hjerteaktivitet. Fosteranlegget ble målt til 2mm og 5+6-6 uker, altså nøyaktig en uke mindre enn iflg. menstermin.
Tror egget må ha fått en treg start eller noe, det er vel ikke helt uvanlig?
Har lite lyst til å sette meg selv en hel uke tilbake, det går jo sååå treigt fra før!

Sent from my iPhone using BV Forum

Så bra det ble funnet hjerteaktivitet da:)
Vet hvordan du har det... Jeg ble satt tilbake 17 dager på tirsdag:/ Så ifølge ul er vi like langt da;)

14. Januar 2015?

Det er ganske vanlig å bli satt tilbake, det betyr bare at du har hatt litt sen eggløsning. Når testa du positivt?
Jeg var på ul da jeg var 7+1. Fosteret var da 6,3 mm så hun trodde jeg var noen dager kortere... men jeg går enda ut fra menstermin, for det gjør legen og jm frem til oul

Sent from my GT-P5210 using BV Forum mobile app

Så bra det ble funnet hjerteaktivitet da:)
Vet hvordan du har det... Jeg ble satt tilbake 17 dager på tirsdag:/ Så ifølge ul er vi like langt da;)

14. Januar 2015?

Oi! 17 dager var jo ikke bare litt, heller!! Er det mulig (i forhold til dine beregninger), eller tror de de tar feil?

Det er ganske vanlig å bli satt tilbake, det betyr bare at du har hatt litt sen eggløsning. Når testa du positivt?
Jeg var på ul da jeg var 7+1. Fosteret var da 6,3 mm så hun trodde jeg var noen dager kortere... men jeg går enda ut fra menstermin, for det gjør legen og jm frem til oul

Sent from my GT-P5210 using BV Forum mobile app

Jeg tror EL må ha vært på dag 12 (-1/+2). Hvis den var på dag 14 så testet jeg positivt 8dpo... Tviler litt, selv om jeg testet pos 9 dpo sist.
Noe senere enn det kan jeg nok ikke ha hatt el med positiv test så snart etter, men egger kan kanskje ha vært litt sent med å starte celledeling eller noe?
Jeg beholder menstermin jeg også, enn så lenge i hvertfall :)

Jeg var på ul da jeg trodde jeg var 8 uker, så ble jeg satt tilbake til 7+1.
Senere, på neste ul (2 uker senere) ble jeg satt frem igjen til 10+3! :) og alt var perfekt:)

Jeg skal til UL neste uke. Da er jeg 9+4. Blir det innvendig eller utvendig da?
Skal på sykehuset her.

Back
Topp