Tidlig UL:)

Lycke<3

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Septembermødre <3
Gynekologen min ringte nettopp og fortalte at hun hadde prøvd å få tak i meg siden fredag, siden hun har fått flere avbestillinger. Men hun har hatt feil telefonnr, og til fredag tok hun 2 ukers ferie, så jeg måtte bli henvist et annet sted:(

Ringte deretter til fastlegen, og mens jeg var i telefonkø, ringte gynekologen meg igjen, jeg har nå fått time om 20 minutter:) wææææ blei plutselig veldig nervøs!!!

Termin 5. Januar 2015 <3

Gynekologen min ringte nettopp og fortalte at hun hadde prøvd å få tak i meg siden fredag, siden hun har fått flere avbestillinger. Men hun har hatt feil telefonnr, og til fredag tok hun 2 ukers ferie, så jeg måtte bli henvist et annet sted:(

Ringte deretter til fastlegen, og mens jeg var i telefonkø, ringte gynekologen meg igjen, jeg har nå fått time om 20 minutter:) wææææ blei plutselig veldig nervøs!!!

Termin 5. Januar 2015 <3
Oi oi oi :D Så spennende. Hvor langt er du på veg nå? Lykke til :D

Lykke til!!

Gutt 2005
Jente 2005
Gutt 2008

-Bonusbarna 2002&2006-

<3 venter sistemann 06.01.2015 <3

Termin 5. Januar 2015 <3
Så bra :D dette går nok bra skal du se ;) må oppdatere oss da!

Da er jeg ferdig:)
Var ikke så veldig mye å se, da hun hadde et litt dårlig ul apparat. Men 6mm og hun syns hun kunne se antydninger til hjerteslag.

Ca 6 uker, og det stemmer med min regning 6+5, og ikke legen som trodde 8-9, så da blir jeg her på januar hos dere:)

Ny time når hun er tilbake fra ferie om 2,5 uke:)

Termin 5. Januar 2015 <3

Så bra!

Gutt 2005
Jente 2005
Gutt 2008

-Bonusbarna 2002&2006-

<3 venter sistemann 06.01.2015 <3

Så flott :D

Så bra!:-D får mer å mer lyst til å dra på tidlig UL når jeg leser innleggene deres:-)

Back
Topp