Tidlig UL

Vi har fått time til ul i uke 8, regner med vi også skal inn i uke 12, da på duotest

Pga tidligere SA skal jeg be om tidlig ultralyd, gjerne så tidlig som mulig. Kanskje uke 7-8? Kommer ikke til å roe meg før jeg har fått "bekreftet" at det er noe liv inni der. Men er vel ikke noen vits hvis ikke det er noen hjertelyd kanskje? Når kan man egentlig forvente den?

Jeg skal på tidlig UL i uke 9, da har jeg syv fulgåtte uker. Håper å se et hjerte slå da.... Fy fasan, nå gruer jeg meg.... Bah!

Hei :) Jeg var på tidlig ul igår, pga blødning i helgen.. Legen trodde at det hadde gått bra, men ville ha meg tilbake om en uke for ny ul. Jeg så ingenting på ul skjermen. kun et svart hull men ingenting inni ..Er 6+1 idag, så da burde det vel vise noe nå? Tok også hcg prøve, og skal tilbake torsdag for ny hcg.

Pga tidligere SA skal jeg be om tidlig ultralyd, gjerne så tidlig som mulig. Kanskje uke 7-8? Kommer ikke til å roe meg før jeg har fått "bekreftet" at det er noe liv inni der. Men er vel ikke noen vits hvis ikke det er noen hjertelyd kanskje? Når kan man egentlig forvente den?

6+5 fikk jeg beskjed om at man kan se hjertet på ul når jeg snakka med gyn istad :)

Håper jeg får UL om et par uker. Har mistanke om at jeg er lengre på vei enn det jeg er. Enten det, ellers så er det to!!! Magen popper ut

Back
Topp