Tidlig UL

pompen86

Forelsket i forumet
Noen som har tenkt å bestille seg det? Er det vanlig? Evt når?

Var bare på ordinær ul med forrige...

Jeg var på tidlig ul i uke 10 med min første. Tror jeg drøyer det til rundt uke 12 denne gang :)

Usikker. Hadde tidlig UL sist, ble henvist av fastlege pga tidligere SA. Syns det var vwldig betryggende :) Hadde i uke 12. Men har ikke tenkt så mye på det denne gangen :)

Skal bestille første kontrolltime hos fastlegen min til uke 12 og da får jeg ul samtidig siden han har ultralyd. Blir spennende :)

♥Venter en liten overraskelse i oktober♥

♡♡♡Alle gode ting er 3♡♡♡

Usikker. Hadde ikke d forrige gang

Usikker eg også..har ikke hatt det med de 2 andre men denne gang sliter eg med angst og har vært 50% sykemeldt pga det siden oktober,så eg ønsker ihvertfall ekstra oppfølging i dette svangerskapet..

Har en time hos gyn som jeg hadde før jeg visste jeg var gravid. Og det er den 10 :-) Så regner med de har innvendig ultralyd der ? :-)

Noen som har tenkt å bestille seg det? Er det vanlig? Evt når?

Var bare på ordinær ul med forrige...

Jeg var på UL i uke 14 eller 15 med datteren min. Det er jo snart 6 år siden, Kommer nok til å bestille denne gangen også :) Kun for å få en bekreftelse på at alt er som det skal være <3
Jeg har nå ny samboer som sikker har lyst å se om det virkelig er noe inni der :)

Jeg blir å be om ultralyd i uke 7-8. Jeg hadde en SA i oktober, og vil gjerne betrygges så mye som mulig denne gangen. Altså at det faktisk ER noe der inne, og at det har hjertelyd! Ellers håper jeg å få i uke 11/12.

Har mistet to ganger på rad nå, så denne gangen vil jeg ha bedre oppfølging. Skal til legen 10 feb. Får se hva som skjer. Hvis han ikke henviser så går jeg til privat :)

Jeg tenkte jeg skulle ringe gyn eller lege eller noen til uka. Antar gyn vil vite, siden vi egentlig er under utredning :) Veit ikke hva han velger å gjøre da.

Jeg vurderer det i uke 12, uten noen annen grunn enn at jeg er bekymret førstegangsgravid. Burde jeg bestille legetime først, eller har det ikke noe å si?

Jeg vurderer det i uke 12, uten noen annen grunn enn at jeg er bekymret førstegangsgravid. Burde jeg bestille legetime først, eller har det ikke noe å si?

Så lenge man ikke har noen "god grunn" til tidlig ul så må man uansett bestille privat og betale selv, så da tror jeg ikke det har noe å si om du har legetime først eller ikke.. :)

Tror jeg vil ha tidlig UL rundt uke 10-12 kanskje. Klarer nok ikke vente helt til OUL!

Har et håp om å få tatt tidlig UL i uke 7, men å ha hørt man får det når man er i behandling på fertilitetsklinikken?!

Vi har mistet to ganger på rad nå, og fikk vite av gynekologen min at jeg skulle få inn på ul i uke 5-6 neste gang (denne gangen!). Men usikker på om vi vil vente til vi er sikre på hjerteslag. Hva ville dere gjort?

Appen <3

Oo. Jeg har også mistet to ganger på rad. Tenkte jeg ville ha ul i uke 6/7. Ikke 5/6. :)

Back
Topp